اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌غربی:

اقتصاد مقاومتی لازمه مقابله با تحریم‌ها است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌غربی گفت: در شرایط تهاجم اقتصادی جامعه امروز، اقتصاد مقاومتی لازمه موفقیت است.

اقتصاد مقاومتی لازمه مقابله با تحریم‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده ظهر امروز در هفتمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر آذربایجان غربی که در محل سالن اجتماعات اتاق بازرگانی ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: همه مردم ایران به عنوان ملتی پیشرو باید انگیزه پیشرفت داشته باشند و این انگیزه را در میان آحاد جامعه تقویت کنند.

وی افزود: عمل به تکالیف و اجرای امور به صورت مناسب انتظار مهم رهبر انقلاب از مسئولان است که باید مدنظر تمام کارگزاران نظام باشد.

استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه خاطرنشان کرد: باید به‌ عنوان مسئولان نظام پیشرفت را در میان آحاد جامعه تزریق کنیم و آثار انقلاب اسلامی ایران بر ملت‌های آزاده را بیش از پیش پررنگ‌تر کنیم.

وی همچنین اذعان داشت: پیشرفت‌های ملت ایران در عرصه‌های مختلف اقتصادی توانسته سبب ارتقای سطح زندگانی مردم و نامدار بودن ایران در میان کشورهای مختلف شود.

جلال‌زاده کارآفرینی را جهادی مقدس دانست و تاکید کرد: کارآفرینی برای مردم یکی از نعماتی است که خداوند متعال به برخی چهره‌ها داده که به واسطه آن زمینه همکاری بیشتر میان خود و انسان‌های دردمند را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: جوانان ایرانی با حفظ روحیه کارآفرینی در آینده جزو چهره‌های برتر اقتصادی در جهان خواهند بود و در این مسیر هرگونه تحریم و تفرقه را دور خواهند زد.

انتهای پیام/61012/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول