اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

گرانی و تحریم مانع حضور مردم در جشن نیکوکاری نشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: گرانی و تحریم مانع حضور گسترده مردم این استان در جشن نیکوکاری نشد.

گرانی و تحریم مانع حضور مردم در جشن نیکوکاری نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته احسان و نیکوکاری و در کنار آن برگزاری جشن نیکوکاری با هدف تقویت روحیه عدالت خواهی، نهادینه کردن فرهنگ انفاق و احسان و محرومیت‌زدایی و ایجاد ارتباط میان نهادها و سازمان‌ها در زمینه فقرزدایی نام‌گذاری شده است تا فرصتی دوباره برای کمک به نیازمندان همزمان با آغاز سال نو ایجاد شود.

وی ابراز داشت: در همین راستا از تعداد 794 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح استان تاکنون مبلغ 3 میلیارد و 254 میلیون 533 هزار ریال میزان کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری جمع‌آوری شده است.

فرهادی افزود: از این مبلغ جمع‌آوری شده، یک میلیارد و 119 میلیون و 151 هزار ریال کمک‌های نقدی و 2 میلیارد و 135 میلیون و 382 هزار ریال کمک‌های غیر نقدی است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بسیاری از مردم نیازمند مناطق محروم چشم به راه کمک‌های مردمی هستند، تصریح کرد: جمع‌آوری کمک‌های مردمی در ادارات و تعدادی از روستاها تا روز چهارشنبه 23 اسفندماه ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد این استان با تاکید بر این‌که همه باید در راستای کمک به محرومان تلاش کنیم، تصریح کرد: خوشبختانه مردم استان در جشن نیکوکاری امسال نیز همچون سایر برنامه‌های مشارکتی کمیته امداد حضور چشمگیری داشتند و فشارها و گرانی موجب کاهش حضور مردم در جشن نیکوکاری نشد.

وی افزود: کمک‌های جمع‌آوری شده در این جشن در اولین وقت و بر اساس اولویت‌بندی صورت گرفته بین خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌شود.

فرهادی از حضور چشمگیر مردم و مسئولین استان در جشن نیکوکاری و کمک به نیازمندان تقدیر کرد.

انتهای پیام/2571/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول