اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بشرویه:

راه نجات از تحریم‌ها وحدت جامعه اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بشرویه گفت: تنها راه نجات از تحریم‌های دشمن و مشکلات اقتصادی وحدت در جامعه اسلامی و پرهیز از اختلافات بی‌مورد و جزئی است.

راه نجات از تحریم‌ها وحدت جامعه اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام رضا بهشتی‌فر صبح امروز در جمع مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی بشرویه با اشاره به جایگاه قرآن در زندگی بشر اظهار کرد: تاثیر قرآن در زندگی بشری در ابعاد مختلف فردی، اجتماعی و حتی بین‌المللی است که آگاهی از این اثرات چراغ راه مسیر سعادت بشر است.

وی ادامه داد: راهنمای سعادت و خوشبختی و راه رسیدن به کمال حقیقی توسل به قرآن و توجه به پیام‌های آن است که راه و روش صحیح زندگی را به انسان می‌آموزد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بشرویه با بیان اینکه تدبر در قرآن لازمه دستیابی به بصیرت و آگاهی در جامعه است، تصریح کرد: تنها راه نجات از تحریم‌های دشمن و مشکلات اقتصادی وحدت در جامعه اسلامی و پرهیز از اختلافات بی‌مورد و جزئی است.

رمز موفقیت امروز جامعه اسلامی وحدت است

بهشتی‌فر افزود: رمز موفقیت امروز جامعه اسلامی وحدت است و تمام افراد باید در سایه پیروی از رهبری و اصل ولایت فقیه و پرهیز از هرگونه اختلاف و تفرقه برای رسیدن به پیشرفت همه جانبه کشور تلاش کنند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و نام سید جمال‌الدین اسد آبادی و سالروز صدور فرمان امام(ره) برای تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا اشاره کرد و گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری ملت ایران تا ابد مدیون شهدا و خانواده شهدا است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بشرویه عنوان کرد: معظم‌له شهادت را وارد شدن در حریم خلوت الهی دانستند که شهدا بر سر سفره ضیافت الهی مهمان شده‌اند.

سیره شهدا سیره نبوی و علوی است

بهشتی‌فر عزت، پیشرفت و اقتدار میهن اسلامی ایران را ارمغان خون شهدا دانست و متذکر شد: جوانان کشور در تمام عرصه‌ها با دست خالی و با تکیه بر قدرت ایمان در برابر استکبار جهانی ایستادند و امروز دیگر کشورهای جهان با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران و بیداری اسلامی دیکتاتوری‌های مزدور را ساقط می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: امروز در شرایط تحریم نیاز به پیروی از مکتب و سیره شهدا داریم چرا که سیره شهدا سبک و سیره نبوی و علوی است.

انتهای پیام/69006/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول