اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

پررنگ کردن مشکلات اقتصادی حربه دشمن برای تحریم انتخابات است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: دشمنان اسلام و انقلاب تمام توان خود را به‌کار بسته‌اند تا با پررنگ کردن مشکلات اقتصادی، مردم را نسبت به حضور و مشارکت همگانی در انتخابات دلسرد کنند.

پررنگ کردن مشکلات اقتصادی حربه دشمن برای تحریم انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز ظهر امروز در در جمع مدیران، مسئولین و کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اظهار کرد: انتخابات سال آینده از حساسیت و اهمیت بسیار بالاتری نسبت به انتخابات گذشته برخوردار است.

وی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب تمام توان خود را بکار بسته اند تا با پررنگ کردن مشکلات اقتصادی، مردم را نسبت به حضور و مشارکت همگانی در انتخابات دلسرد کنند.

سرافراز ادامه داد: مردم فهیم و انقلابی ایران اسلام با شناخت عمیق از دشمن و ارادت به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت(ع) همیشه در مسیر ولایت حرکت می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور ایران اسلامی گواهی بر این موضوع است که در روز انتخابات نیز همین مردم بصیر با حضور حداکثری خود بار دیگر دشمن را ناکام خواهند گذاشت.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان از نظام مقدس جمهوری اسلامی از بدو پیروزی انقلاب گفت: توطئه‌های دشمنان پایان ناپذیر است و هر چقدر که ملت بزرگ ایران اسلامی پیشرفت‌های بیشتری را بدست آورند خباثت و دشمنی آنان افزونی پیدا می‌کند.

سرافراز به نقشه‌های دشمنان داخلی و خارجی برای استفاده از فرصت انتخابات در سال آینده اشاره کرد و افزود: ولایت‌مداری، تعهد و تخصص و مدیریت از شاخصه‌های اصلی برای انتخاب شوندگان برای ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی به شمار می‌رود.

این مسئول تاکید کرد: در انتخابات، اقبال عمومی به سمت کسانی است که التزام عملی به ولایت داشته باشند و این التزام آن است که خود را تابع ولایت بدانند.

وی در ادامه به اقتصاد مقاومتی اشاره و اظهار کرد: تحریم‌ها و توطئه‌های استکباری می‌توانست هر نظامی را از پای درآورد؛ اما اقتدار، بصیرت و تلاش شبانه‌روزی دانشمندان جوان و بسیجی ایران اسلامی این تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و امروز شاهد هستیم که ایران اسلامی در دنیا از کشورهای پیشرفته در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری و دفاعی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/68001/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول