اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده آشوریان در مجلس:

ملت ایران با اتحاد تحریم‌ها را بی‌اثر می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی با اتحاد خود تحریم‌های دشمنان را بی‌اثر می‌کنند.

ملت ایران با اتحاد تحریم‌ها را بی‌اثر می‌کنند

یوناتن بت‌کلیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای اینکه مسیر پیشرفت و رشد کشورمان را مسدود کنند به انواع ترفند و حرکت غیرانسانی دست زده‌اند، هم اکنون نیز تحریم اقتصادی را در پیش گرفته‌اند ولی ملت ما در سایه اتحاد از همه این سدها عبور می‌کنند.

وی تعامل و هماهنگی مضاعف نهادها و دستگاه‌های اجرایی مختلف را خواستار شد و افزود: باید همه مسئولان در راستای افزایش سطح همکاری‌ها و هماهنگی‌ها گام بردارند و سایر اقشار جامعه و مجموعه زیر پوشش خود را به این سمت‌وسو هدایت کنند تا بر مشکلات موجود به بهترین شکل ممکن غلبه کنیم.

بت‌کلیا سران کشورهای غربی را مدعیان دروغین دموکراسی خواند و گفت: سران این کشورها در حالی از دموکراسی و حمایت از حقوق بشر دم می‌زنند که ظالمانه‌ترین حرکت‌ها را در کشورهای منطقه صورت می‌دهند و شدیدترین فشار اقتصادی را بر ملت ایران اسلامی تحمیل می‌کنند، پس عنوان ایادی استکبار جهانی برای آن ها یک ادعای گزاف و دور از واقعیت نیست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در سی‌ و چهارمین بهار آزادی همچنان دشمنان امیدوار هستند خط مشی انقلاب را تغییر دهند و یا اینکه با برداشتن گام‌هایی به هر نحو ممکن کشورمان را تضعیف کنند از این رو به اختلاف‌افکنی بین ملت و مسئولان دست می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران به خودباوری رسیده‌اند، اظهار داشت: ملت ما با عنایت به رهنمودهای رهبری از همه این سدها با سربلندی عبور می‌کنند که پیشرفت‌های مختلف هوا و فضا، انرژی هسته‌ای، نانوتکنولوژی و امثال آن موید این مطلب است که ملت ما به پشتوانه یکدیگر سد تحریم‌ها را شکسته‌اند و به این ترتیب دشمنان را مایوس کرده‌اند.

انتهای پیام/61002/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول