اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردکان:

مقاومت و بردباری مردم تحریم‌ها را کم اثر کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردکان گفت: مقاومت و بردباری مردم ایران تحریم‌ها را کم اثر کرده است.

مقاومت و بردباری مردم تحریم‌ها را کم اثر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی بعد از ظهر امروز در جمع اصناف و بازاریان اردکان، تحریم‌های دشمن را کم اثر دانست و اظهار داشت: این مهم نتیجه تدبیر رهبری و استواری مردم است.

وی افزود: این تحریم‌ها و فشارها با تدبیر و مدیریت مقام معظم رهبری و بردباری و بصیرت مردم تا حد زیادی خنثی شده به گونه‌ای که بسیاری از سیاسیون و مفسران غربی و آمریکایی اذعان داشته‌اند که تحریم‌ها نقش موثری در تضعیف نظام جمهوری اسلامی و دلسرد کردن مردم از انقلاب اسلامی نداشته است.

امام جمعه اردکان خاطرنشان کرد: مقاومت و بردباری مردم ایران تحریم‌ها را کم اثر کرده و مسئولان باید قدر این نعمت بزرگ را بدانند و برای حل و رفع مشکلات معیشتی آنان از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از مسئولان استان یزد به خاطر پیگیری و وصل مجدد آب انتقالی به یزد گفت: در مشکل ایجاد شده دولت، وزرا و مسئولان استان یزد و اصفهان خدمات ارزنده‌ای انجام دادند و نقش نماینده ولی فقیه در استان یزد و استاندار در ایجاد تعامل با مسئولان ارشد کشور و رفع این مشکل با کمترین هزینه ممکن بسیار پررنگ و موثر بود.

امام جمعه اردکان همچنین با اشاره به جشن نیکوکاری خاطرنشان کرد: در آستانه عید نوروز جشن نیکوکاری بهترین و مغتنم‌ترین فرصت برای دستگیری از محرومان و اقشار کم درآمد جامعه و مجالی برای نشان دادن روحیه نوع دوستی مردم مومن ایران اسلامی است.

انتهای پیام/2464/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول