اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمیانده ولی فقیه در استان کردستان:

اعمال تحریم‌ها برای ایران نتیجه معکوس داشت

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان با بیان اینکه اعمال تحریم‌ها موجب توسعه و تقویت تولید ملی در بخش‌های مختلف صنعتی و اقتصادی شده است، گفت: این تحریم‌ها اعمال‌کنندگان آن را به زانو درآورد.

اعمال تحریم‌ها برای ایران نتیجه معکوس داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در مسجد جامع  روستای وینسار از توابع شهرستان قروه از تلاش برای ارتقاء این روستا به شهر خبر داد و اظهار کرد این روستا در محور ورودی استان از سمت مرکز کشور قرار دارد که باید با فراهم کردن زمینه توسعه همه جانبه این منطقه، از مهاجرت روستاییان جلوگیری شود.

وی افزود: یکی از خواسته‌های اصلی مردم این روستا، برگزاری نماز جمعه است که چند مجوز از شورای سیاستگذاری ائمه برای برگزاری این فریضه عبادی سیاسی در استان اخذ شده است که سعی می‌شود یکی از این مجوزها برای وینسار باشد.

نماینده مقام معظم رهبری در کردستان در ادامه با شاره به اینکه رشد و توسعه همه جانبه ایران اسلامی در سایه مقاومت و ایستادگی ملت حاصل شده، است افزود: این مقاومت امروز دشمنان را از توطئه‌های چندین ساله خود علیه ملت ایران پشیمان کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه امروز آمریکا در آستانه فروپاشی اقتصادی قرار گرفته است تصریح کرد: این درحالی است که مکتب اسلامی در حال گسترش است و تمدن بزرگ اسلامی که نشات گرفته از ارزش‌ها، باورها و اعتقادات دینی است در سراسر عالم منتشر شده است.

نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان تأکید کرد: در جنگ نرم دشمنان و تحریم‌های اقتصادی دفاع جانانه ملت ایران و دفاع سایبری با هنر، درایت و هوشمندی ایرانیان دشمن را به زانو درآورده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه اعمال تحریم‌ها موجب توسعه و تقویت تولید ملی در بخش‌های مختلف صنعتی و اقتصادی شده است گفت: این تحریم‌ها اعمال‌کنندگان آن را به زانو درآورد و ضرری برای ملت ایران نداشت.

وی تاکید کرد: این تحریم‌ها که از آن به عنوان تحریم‌های فلج‌کننده نام می‌برند اگر علیه هر کشوری غیر از ایران اسلامی اعما می‌شد، رکود کامل اقتصادی را برایش در پی داشت، اما مقاومت و موقعیت‌شناسی مردم با بصیرت ایران مانع از تحقق این رویای شوم دشمن شد.

نماینده ولی فقیه در کردستان در پایان اظهار داشت: ایران از پشتوانه مالی خوبی در دنیا برخوردار است و از نظر ذخایر انرژی و ارزی از کشورهای برتر دنیا هستیم.

انتهای پیام/79009/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول