اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پیشوا:

سپاه پاسداران نماد ایستادگی در مقابل ابرقدرت‌ها می‌باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار پیشوا با حضور در ساختمان اداری سپاه ناحیه مقاومت شهرستان پیشوا از تلاش‌ها و زحمات یک ساله فرماندهی و پرسنل اداری سپاه پاسداران شهرستان پیشوا تقدیر کرد.

سپاه پاسداران نماد ایستادگی در مقابل ابرقدرت‌ها می‌باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، در این مراسم که با حضور امام جمعه، فرماندار، بخشدار مرکزی، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان پیشوا و پرسنل اداری و فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهرستان حضور داشتند، بهرام ستاری در ارتباط با فعالیت سپاه و بسیج اظهار داشت: سپاه و بسیج در طول انقلاب آزمایش خود را پس داده و دوران دفاع مقدس گواهی بر این ادعا می‌باشد.

فرماندار شهرستان پیشوا افزود: از اوایل انقلاب برخی سعی داشتند که سپاه را تنها یک نهاد نظامی جلوه داده و با نهادینه کردن این تفکر در جامعه کاری کنند تا سپاه و بسیج در عرصه‌های دیگر وارد نشود اما شکست خوردند چرا که سپاه تشکیلاتی مردمی می‌باشد یعنی از دل مردم پا گرفته و در همه صحنه‌ها حضور فعال و نقش بسزایی دارد.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) با بنیانگذاری این نهاد به دنبال هدف والای سازندگی بودند و هم اکنون بر ما و همه بسیجیان واجب است تا با استفاده از رهنمودهای ایشان در جهت برآورده شدن این هدف تلاش کنیم.

ستاری در ادامه یادآور شد: سپاه پاسداران نمادی ارزشمند از ظرفیت انقلابی مردم ایران برای ایستادگی در برابر ابرقدرت‌های شرق و غرب و مزدوران آن‌ها بوده که با پیروی از منویات امام راحل (ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری عزّت و افتخار را پیشه راه خود ساخته تا در سایه روحیه انقلابی، اسلامی، جهادی و معنویت نقش تعیین کننده‌ای در دفع حملات دشمنان اسلام و ایران و حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن ایفا کند.

فرماندار شهرستان پیشوا در پایان خاطرنشان کرد: تدبیر امام خمینی (ره) در ارتباط با انقلاب اسلامی این بود که سپاه پاسداران به مردم گره خورده و برهمین اساس سپاه نقش مردمی را بر عهده گرفت و سپاه و بسیج به‌عنوان طلایه داران انقلاب اسلامی می‌باشند.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم نیز با اهدا لوح از پرسنل سپاه ناحیه مقاومت شهرستان پیشوا تقدیر شد.

انتهای پیام/2462/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول