اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعلام کمیته داوران

زرگر قاضی دیدار صبا و سپاهان شد

خبرگزاری فارس: سید حسین زرگر در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را قضاوت می‌کند.

زرگر قاضی دیدار صبا و سپاهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، یکی از داوران جوان و کم تجربه مسابقات این فصل لیگ برتر سید حسن زرگر است که به عنوان قاضی دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در هفته دوازدهم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور معرفی شده است.

یکی از مهم‌ترین قضاوت‌های سید حسین زرگر در لیگ دوازدهم بر اساس اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان خواهد بود که قرار است از 16 عصر امروز جمعه هجدهم اسفند ماه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شود.

داور دیدار حساس تیم‌های صبای قم و و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را رسول فروغی به عنوان کمک داور اول و رضا عبدوس به عنوان کمک داور دوم یاری می‌کنند ضمن اینکه محمد ملکی به عنوان داور چهارم و هدایت‌الله ممبینی به عنوان ناظر مسابقه تیم داوری را همراهی می‌کنند.

صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان دو عملکرد کاملا متفاوت را در پنج هفته گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به نمایش گذاشته‌اند و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در بالای جدول و صبای قم در میانه جدول جای دارد.

سپاهانی‌ها در پنج بازی قبل چهار بار مقابل حریفان خود با نتایج بسیار خوب موفق به کسب پیروزی شده و آنها تنها یک بار با حریفان مساوی کرده‌اند در حالی که صبای قم پنج هفته است که طعم پیروزی در لیگ برتر را نچشیده و در پنج بازی قبل چهار بار مساوی کرده و یک بار نیز باخته است.

نماینده فوتبال اصفهان در لیگی که پنج تیم در آن خطر سقوط را احساس می‌کنند، در حال حاضر با کسب 53 امتیاز از 28 بازی گذشته در رده سوم جدول رده‌بندی ایستاده است و آنها فقط سه امتیاز کمتر از استقلال صدرنشین و دو امتیاز کمتر از تراکتور‌سازی تبریز تیم دوم جدول رده‌بندی اندوخته‌اند ولی همچون سه فصل متوالی قبل مدعی کسب عنوان قهرمانی هستند.

در سوی دیگر میدان وضعیت صبای قم به مراتب ضعیف‌تر از فولاد مبارکه سپاهان اصفهان است، زیرا شاگردان عبدالصمد مرفاوی در 28 بازی قبل خود نتایج خیلی خوبی کسب نکرده و هم‌اکنون با کسب 37 امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال ایستاده‌اند.

آخرین بار دو تیم صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در بازی برگشت فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان بازی کرده‌اند که در آن مسابقه صبای قم توانسته است تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

انتهای پیام/78002/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول