اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال

سپاهان در کورس مدعیان باقی ماند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال سپاهان با برتری برابر تیم صبای قم توانست جایگاه خود در جمع مدعیان لیگ برتر را حفظ کرده و برای شناخت قهرمان فصل چشم به هفته‌‌های آینده داشته باشد.

سپاهان در کورس مدعیان باقی ماند

به گزارش خبرگزاری از اصفهان، در ادامه مسابقات هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال دو تیم سپاهان و صبای قم ساعت 16 امروز در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف هم رفتند که با برتری تیم اصفهانی همراه بود.

تیم سپاهان که نیمه نخست را با برتری یک بر صفر به سود خود تمام کرده بود، در نیمه دوم نیز توسط جواهیر سوکای در دقیقه 73 به گل دوم دست یافت تا با نتیجه 2 بر صفر حریف خود را مغلوب کند.

به گزارش فارس تیم سپاهان با این برد 56 امتیازی شده و تا پیش از پایان دیدار تیم‌های استقلال و تراکتورسازی به طور موقت صدرنشین لیگ شد، هرچند که هر نتیجه‌ای در دیدار دو تیم استقلال و تراکتورسازی تبریز به دست بیاید صدر را از نماینده اصفهان خواهد گرفت.

در ادامه مسابقات هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال روز یکشنبه نیز تیم ذوب‌آهن به مصاف تیم آلومینیوم هرمزگان می‌رود که نتیجه این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/63006/ت10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول