اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال صبای قم:

محرومیت مهره‌های کلیدی صبا برابر سپاهان نگران‌کننده نیست

برگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال صبای قم از محرومیت سه بازیکن کلیدی صبا و تلاش این تیم برای کسب سه امتیاز بازی خارج از خانه برابر سپاهان اصفهان خبر داد.

محرومیت مهره‌های کلیدی صبا برابر سپاهان نگران‌کننده نیست

حسین نجاتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: در دیدار امروز برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با ارائه بازی خوب و استفاده از موقعیت‌های گلزنی قطعا می‌توانیم پیروز شویم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی گفت: تنها به پیروزی برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نیاز داریم که بتوانیم این چند بازی را که بدون برد پشت سر گذاشته‌ایم را واقعا فراموش کنیم، ما تلاش خوبی انجام می‌دهیم، گل هم می‌زنیم و از حریف پیش می‌افتیم؛ اما در چند بازی اخیر قدر اندوخته‌های خود را ندانسته‌ایم.

نجاتی در مورد شرایط تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: وضعیت مناسبی داریم و تمریناتمان به خوبی دنبال شده، در حال حاضر بازیکنان تیم ما خوشبختانه آماده هستند و در مجموع مشکل خاصی نیست و به موفقیت در بازی هفته بیست و نهم امیدواریم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: ما میهمان این دیدار هستیم و با استفاده از فرصت‌های گلزنی مسلماً شرایط بهتری خواهیم داشت، ولی بیش از همه باید به این مسائل توجه کنیم که چه در خانه و چه خارج از خانه مهم این است که کار خودمان را به نحو احسن انجام دهیم.

وی با تاکید بر آمادگی مطلوب بازیکنان فوتبال صبای قم عنوان کرد: اگر بازیکنان ما خودشان باشند می‌توانند نتیجه خوبی کسب کنند، به هر حال بازی سختی برابر سپاهان اصفهان در پیش داریم، آنها در بازی قبل نتیجه خوبی گرفته‌اند و شرایط بسیار خوبی دارند.

نجاتی تأکید کرد: ما در این دیدار سهراب بختیاری‌زاده، میلاد نوری و حامد لک را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم، ولی با قدرت کار خودمان را انجام می‌دهیم و با همبستگی که میان بازیکنان وجود دارد یقینا در دیدار برگشت با تیم سپاهان بازی خوبی از صبا خواهید دید.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه جدال در هفته‌های پایانی لیگ برتر حساسیت زیادی نسبت به بازی‌های قبل لیگ برتر دارد ادامه داد: با توجه به اینکه امسال پنج تیم کاندیدای سقوط به لیگ دسته یک هستند بنابراین باید بدانیم که در شش هفته آینده مهم‌ترین بازی‌های فصل را پیش رو داریم.

وی خاطرنشان کرد: به نظر من دیدار با سپاهان اصفهان بازی سختی است و تمرکز زیادی می‌خواهد، به همین خاطر امیدوارم بازیکنان ما با تجربیات خوبی که در بازی گذشته لیگ برتر کسب کرده‌اند در این دیدار بهترین نمایش خود را ارائه کنند.

نجاتی در خصوص اهمیت پیروزی در این دیدار اذعان داشت: بازی بسیار سخت و مهمی است و هر چقدر از حساسیت آن بگوییم، کم گفته‌ایم.

دیدار برگشت تیم‌های فوتبال صبای قم و سپاهان اصفهان در هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور عصر امروز جمعه در اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول