اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فوتبال استقلال ساری:

استقلال با برتری در رشت به بقا در لیگ امیدوار شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال ساری پس از برتری تیمش مقابل سپیدرود رشت گفت: با این پیروزی برای بقا در لیگ امیدوار شدیم.

استقلال با برتری در رشت به بقا در لیگ امیدوار شد

ابراهیم تقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: بازی خوبی را بازیکنانم در یک دیدار خارج از خانه مقابل میزبان به نمایش گذاشتند و به سه امتیاز این بازی رسیدند.

وی تصریح کرد: تا پایان لیگ سه بازی باقی مانده که از این تعداد دو بازی در خانه و در حضور هواداران میزبان حریفان هستیم که می‌تواند شش امتیاز برای تیم ما باشد.

سرمربی فوتبال استقلال ساری در ادامه افزود: تیم در شرایط بسیار خطرناکی قرار دارد که از دست دادن امتیاز به معنی سقوط تیم به لیگ دسته سوم فوتبال کشور است.

تقی‌پور با اشاره به میزبانی خوب نماینده گیلان ابراز داشت: در این بازی هر دو تیم بسیار خوب بازی کردند اما پیروزی حق مسلم بازیکنانم بود.

وی در پایان ضمن حمایت همه جانبه مسئولان استانی و شهرستانی به تیمش اظهار داشت: سه بازی آینده تیم حکم فینال دارد که از مسئولان و طرفداران تیم می‌خواهیم که به هر نحوی تیم فوتبال استقلال ساری را حمایت کنند.

به گزارش فارس، در هفته بیست وسوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تیم استقلال ساری در ورزشگاه سردار جنگل رشت میزبان خود سپیدرود رشت را یک بر صفر شکست داد.

تیم فوتبال استقلال ساری با این پیروزی 28 امتیازی شد و برای بقا در لیگ دسته دوم فوتبال کشور امیدوارتر شد.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول