اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورا:

سپاه در انتخابات وارد مصادیق نمی‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا گفت: سپاه همچنانکه در انتخابات مختلف وارد مصادیق نمی‌شود و صرفاً تلاش‌هایش در راستای ایجاد نشاط و تشویق مردم جهت حضور پرشور در انتخابات است.

سپاه در انتخابات وارد مصادیق نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی، سردار علی اکبر پورجمشیدیان در نشستی با مسعود محمدیان رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه چند سالی است که مقام عظمای ولایت سال‌ها را با نام و محوریت اقتصاد مطرح می‌کنند و همه مسئولان نظام و آحاد مردم انقلابی را به مسئله اقتصاد و تلاش در این مسیر سوق می‌دهند، افزود:‌ از آن جایی که دشمن از همه ابزارها و امکانات فرهنگی، سیاسی، امنیتی و اقتصادی علیه این نظام مقدس استفاده می‌کند، با رهبری هوشمندانه رهبری همه این توطئه‌ها خنثی شده و به لطف الهی ایران بر عرصه شکوفایی و بالندگی رسیده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مسئله تحریم‌ها فرصتی شده تا ملت ایران مصمم‌تر و با پایبندی بر توانایی و ایمان خود بر مشکلات فائق آید، ادامه داد: در کار اقتصادی به‌ویژه اقتصاد مقاومتی نخستین و اصلی‌ترین مسئله بحث فرهنگ سازی است.

سردار پورجمشیدیان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در وهله نخست مردمی کردن اقتصاد و واگذاری اقتصاد به خود مردم و نقش بازی کردن مردم در این مقوله، ولو به اندازه یک خانوار است، ادامه داد: با توجه به ظرفیت عظیم کشاورزی و وجود روستاهای زیاد در این استان فرصت مناسبی برای ترویج و تکثیر مرغ بومی و تولید تخم‌مرغ محلی و ماکیان وجود دارد.

وی با اشاره به نقش بسیج در اقتصاد مقاومتی گفت: با پیگیری مجدانه بسیج سازندگی و بسیجیان پیشرو در این عرصه با اقدام این سازمان به تولید مرغ بومی، بسیاری از مردم علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری و تکثیر مرغ بومی هستند. فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به ایجاد قرارگاه جهاد اقتصادی در بسیج سازندگی افزود: سپاه در اینکار دنبال تصدیگری نبوده و به دنبال آن است تا با ایجاد شرایط برای بسیجیان و غیر بسیجیان در افزایش تولیدات کشاورزی نقش داشته باشد از این رو مخاطبان امر خود مردم هستند و در حوزه جهاد اقتصادی محدود به بسیجی بودن نیستیم و هر ایرانی را که تمایل داشته باشد در حوزه اقتصاد مقاومتی فعالیت کند می‌پذیریم.

وی با بیان اینکه مهیا کردن بستر مناسب جهت توسعه تولید کالاهای اساسی و ضروری مورد نیاز مردم، گسترش واحدهای کوچک گلخانه‌ای و کارگاههای صنایع دستی، ایجاد شبکه تولید و توزیع صنایع دستی و تولیدات خانگی مهمترین محورهای مباحث در اقتصاد مقاومتی هستند افزود: اقتصاد مقاومتی راهکار مناسبی برای برون‎رفت از وضعیت فعلی اقتصاد کشور و الگویی برای ساختن بستر اقتصادی کشور برای آینده است و فرصتی است که تحریم‎ها در اختیار ما نهاده و باید از آن به نحو مطلوب استفاده کنیم.

سردار پورجمشیدیان با بیان اینکه سپاه همچنانکه در انتخابات مختلف وارد مصادیق نمی‌شود و صرفاً تلاشهایش در راستای ایجاد نشاط و تشویق مردم جهت حضور پرشور در انتخابات است، افزود: در اینکار نیز سپاه به دنبال تصدیگری نبوده و تنها به دنبال تسهیل روند کار ، ایجاد فرهنگ کار و مردمی ساختن تولیدات در بخش کشاورزی است.

وی با بیان اینکه باید با روحیه انقلابی به مسائل بنگریم افزود: در انجام این کار نیز بایستی بروکراسی اداری را رها نموده و با روحیه انقلابی وارد کار شویم و مطمئن شویم که در این مسیر به اهداف مدنظر فرمانده معظم کل قوا نائل خواهیم شد.

انتهای پیام/60002/ق/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول