اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال

دست مرفاوی خالی شد/ محرومیت 3 بازیکن صبا از دیدار با سپاهان

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در پانزدهمین بازی خارج از خانه این فصل بدون حضور سه بازیکن کلیدی خود به مصاف تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان خواهد رفت.

دست مرفاوی خالی شد/ محرومیت 3 بازیکن صبا از دیدار با سپاهان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال صبای قم در یکی از مهم‌ترین بازی‌های خارج از خانه این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که پانزدهمین میهمانی این تیم در لیگ برتر خواهد بود در حالی به مصاف فولاد مبارکه سپاهان اصفهان می‌رود که باید در غیاب سه بازیکن اصلی خود بازی کند.

در حالی که تنها شش هفته به پایان دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده است، جمعه این هفته دیدارهای هفته بیست و نهم به انجام خواهد رسید تا لیگ دوازدهم یک گام دیگر به پایان خود و معرفی قهرمان و شناسایی پنج تیم سقوط کننده نزدیک‌تر شود.

در یکی از 9 بازی هفته بیست و نهم مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال کشور، دو تیم با سابقه لیگ برتر فوتسال که نمایندگانی از اصفهان و قم هستند به مصاف یکدیگر می‌روند، دیداری که بین تیم‌های سوم و نهم جدول رده‌بندی برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدرا‌سیون فوتبال، عصر جمعه این هفته دیدارهای هفته دوازدهم از دور برگشت این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور به انجام خواهد رسید و 18 تیم لیگ برتری در 9 مسابقه همزمان در شهرهای مختلف کشورمان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا از بین تیم‌های فوتبال استقلال تهران، تراکتورسازی تبریز و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان قهرمان این فصل نیز مشخص شود.

فوتبالیست‌های صبای قم در بازی رفت تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را در قم متوقف کردند، ولی تیم صبای قم بعد از اینکه نتوانست در چهار هفته متوالی مقابل حریفان خود پیروزی کسب کند، در این دیدار به دنبال بهبود جایگاه خود در رده‌بندی لیگ برتر است و البته باید در غیاب سه مهره کلیدی خود بازی کند.

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و صبای قم از هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حضور تماشاگران اصفهانی از ساعت 16 روز جمعه هجدهم اسفند ماه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

در این مسابقه حساس و سرنوشت‌ساز تیم فوتبال صبای قم میلاد نوری بهترین گلزن خود، سهراب بختیاری‌زاده کاپیتان و همچنین حامد لک بهترین دروازه‌بان هفته بیست و هشتم در دیدار صبا و استقلال تهران را به دنبال نخواهد داشت چون همگی محروم هستند.

انتهای پیام/78002/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول