اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسوه‌های بیدار- 30

برترین‏های تئاتر جشنواره فرهنگی و هنری سپاه کشور معرفی شدند

خبرگزاری فارس: برترین‏های بخش تئاتر دومین جشنواره تئاتر، سرود و تواشیح سپاه پاسداران کشور در استان سمنان معرفی شدند.

برترین‏های تئاتر جشنواره فرهنگی و هنری سپاه کشور معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان و به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، حائزین کسب دیپلم افتخار و تندیس جشنواره در بخش تئاتر توسط هیئت داوران این جشنواره، معرفی شدند.

از میان بروشورهای منتشر شده، بروشور سجاد شاهرخی‌فر برای نمایشنامه «شناسنامه» از چهارمحال و بختیاری، طراحی لباس احمد روحانی با نمایشنامه «شاخه‌های زیتون» از شهرستان ابهر و موسیقی نمایش «خدایا ایمان بده» به عنوان برترین‌های جشنواره معرفی شدند.

در بخش بازیگری، بازیگر زن برتر جشنواره، لادن محمدی با نمایش «خدایا ایمان بده» و بازیگران برتر مرد نیز به ترتیب محمد کاوئی از گروه نمایش «کل یوم عاشورا» از سپاه استان البرز، حسین سلطان‏علیان از گروه نمایشی «برگزین» از سپاه استان سمنان و حسین بهزادی‌فر از گروه تئاتر «کل یوم عاشورا» از سپاه استان البرز بودند که موفق به کسب دیپلم افتخار و تندیس جشنواره در این بخش شدند.

در بخش کارگردانی تئاتر هم محمد کاوئی با نمایش «کل یوم عاشورا» از سپاه استان البرز، علی فغفوری با «خدایا ایمان بده» و محمد نوروزیان و علیرضا ابوالقاسمی از گروه نمایشی «برگزین» عناوین اول تا سوم این بخش را به خود اختصاص دادند.

همچنین نمایش «کل یوم عاشورا» نوشته عباس هادیان از البرز و «شاخه‌های زیتون» نوشته الماس پویامنش از سپاه ناحیه ابهر به عنوان متون برگزیده جشنواره معرفی شدند.

نمایش «کل یوم عاشورا» از سپاه البرز به عنوان نمایش برگزیده دومین جشنواره کشوری تئاتر، سرود و تواشیح پاسداران شناخته شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در دومین جشنواره کشوری تئاتر، سرود و تواشیح سپاه پاسداران از 17 استان در قالب 18 گروه به تفکیک شش گروه سرود، شش گروه تئاتر و شش گروه تواشیح به مدت دو روز باهم به رقابت پرداختند.

در این جشنواره استان‌های زنجان، مازندران، خراسان شمالی، فارس، بوشهر، آذربایجان شرقی، یزد، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، خراسان جنوبی، کردستان، البرز، ایلام و چهارمحال و بختیاری حضور داشتند.

انتهای پیام/2249/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول