اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید بشرویه:

فرهنگ ایثار و شهادت ضامن عزت و سعادت ملت است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بشرویه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از وظایف اصلی بنیاد شهید دانست و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت ضامن عزت و سعادت ملت و کشور است.

فرهنگ ایثار و شهادت ضامن عزت و سعادت ملت است

احمد عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) در سال 58 برای به رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران سرافراز تاسیس شد.

وی ادامه داد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، خانواده شهدا چشم و چراغ کشور هستند و خدمت به این خانواده‌ها افتخاری است که نصیب بنیاد شهید شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بشرویه، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از وظایف اصلی بنیاد شهید دانست و افزود: فرهنگ ایثار و شهادت ضامن عزت و سعادت ملت و کشور است و لذا باید پیام‌ها و اهداف شهدای انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به درستی به نسل جدید منتقل شود.

عباسی تصریح کرد: ارائه تسهیلات رفاهی همانند کمک هزینه ازدواج، معرفی افراد برای ارائه تسهیلات خوداشتغالی و کارآفرینی به بانک‌های عامل، پیگیری و اقدام برای عیادت از جانبازان و خانواده معظم شهدا توسط پزشک طرح پایش و درمان، انجام مشاوره و راهنمایی و پاسخگویی به مراجعات روزانه در زمینه‌های مختلف درمانی و برگزاری جلسات مشاوره تحصیلی با فرزندان شاهد بخشی از خدمات ارائه شده به جامعه هدف بوده است.

وی، پرداخت کمک بلاعوض طرح جامع مسکن والدین شاهد، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای ایثارگران،معرفی افراد برای وام خرید مسکن، هماهنگی با پزشکان شهرستان برای ویزیت رایگان ایثارگران، تهیه و توزیع لوازم توان‌بخشی جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا، هماهنگی با داروخانه‌های شهرستان برای پرداخت داروهای ایثارگران و عیادت از جانبازان و خانواده معظم شهدا در بیمارستان را از دیگر اقدامات بنیاد شهید بشرویه در طول سال جاری برشمرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بشرویه با اشاره به اجرای طرح سپاس اذعان داشت: با همکاری مسئولان ادارات، معتمدان و کارکنان بنیاد شهید در طول سال دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران صورت گرفته است.

انتهای پیام/69006/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول