اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید بردسکن عنوان کرد

مسئولان استانی قول دادند اما دریغ از عمل

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران بردسکن گفت: پروژه نیمه تمام گلزار شهدای و مجتمع فرهنگی گلزار شهدای بردسکن با 200 میلیون ریال اعتبار در 9 سال قبل عملیات اجرایی آن آغاز شد.

مسئولان استانی قول دادند اما دریغ از عمل

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن ،حجت‌الاسلام محمد براتی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون مسئولان زیادی از جمله استانداران و معاونان وقت استانداری و مسئولان استانی از این پروژه بازدید کرده اند و قول اختصاص اعتبار برای تکمیل پروژه را دادند ولی تاکنون یک ریال به این پروژه، اعتباری اختصاص داده نشده است.

براتی افزود: یکی از خواسته‌های خانواده‌های معظم شهدا تکمیل این مجتمع فرهنگی که هنوز این مهم با گذشت 9 سال محقق نشده است. 

وی افزود: سال قبل مبلغ یک‌میلیارد ریال از طریق استانداری برای این پروژه در نظر گرفته شد اما تاکنون تخصیص صفر است و این اعتبار برابر نظر مساعد استانداری به شهرستان اختصاص پیدا نکرده است.

براتی گفت: برای تکمیل این پروژه 5 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که اگر این مهم تحقق پیدا کند این پروژه به عنوان یک سالن چند منظوره مورد استفاده خانواده‌های شهدا و دیگر برنامه‌های فرهنگی شهرستان قرار خواهد گرفت.

براتی از برگزاری 10 مراسم نکوداشت شهدا توسط مدیریت آموزش و پرورش در این شهرستان خبر داد و از این اقدام خوب آموزش و پرورش در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به کمبود اعتبارات با تصمیم کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌طلبد به یادواره‌های شهدا جنبه مردمی داده شود که البته باید برگزاری این یادواره‌ها با هماهنگی و تعامل اعضای کارگروه باشد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بردسکن افزود: اگر هر روستایی بزرگداشت شهدای روستای خود را در قالب تقویم مشخصی به کارگروه ارائه دهند آن روز برای روستا ثبت و نام‌گذاری می‌شود.

وی با اعلام اینکه از مجموع 47 گلزار در سطح شهرستان تاکنون 159 مزار شهید ساماندهی شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بردسکن اظهار داشت: برای مابقی مزار شهدا بالغ بر 10 میلیارد ریال دیگر جهت ساماندهی اعتبار نیاز است که می‌طلبد مسئولان استانی به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام /70021/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول