اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید کهگیلویه:

گلزار شهدای دهدشت محور برگزاری مناسبت‌ها می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه گفت: مسئولان اجرایی این شهرستان گلزارهای شهدا را محور برنامه‌های مختلف قرار دهند.

گلزار شهدای دهدشت محور برگزاری مناسبت‌ها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، ظهر امروز رئیس و کارکنان نهاد بنیاد شهید در کهگیلویه با امام جمعه دهدشت دیدار کردند.

بهنام صمدی‌فرد با تشریح فعالیت‌ها و خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان ادامه داد: ساماندهی گلزار شهدا یکی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته طی دو سال اخیر بوده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه، برگزاری مراسمات ملی، مذهبی در این جایگاه مقدس را نشان ارج نهادن به مقام والای شهیدان دانست و بیان کرد: مسئولان نهادها و دستگاه‌ها می‌توانند جهت تجدید پیمان با شهدا مناسبت‌های مختلف فرهنگی را در گلزارهای شهدا برگزار کنند.

صمدی‌فرد برگزاری آخرین دعای کمیل سال 91 در گلزار شهدای دهدشت را یادآور شد و افزود: مراسم پرفیض دعای کمیل و شبی با شهداء امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در گلزار مطهر شهداء در دهدشت برگزار می شود.

وی با ارائه آمار شهدا و جانبازان  کهگیلویه در هشت سال دفاع مقدس، سرکشی از خانواده‌های معزز شهدا و  ایثارگران را در راستای بررسی وضعیت معیشتی و پیگیری مشکلات آن‌ها ذکر کرد و گفت: تاکنون بیش از یک هزار و 800 مورد سرکشی از این عزیزان صورت گرفته است.

صمدی‌فرد تصریح کرد: در این دیدارها امام جمعه محترم، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان نیز حضور دارند و از نزدیک به بررسی مشکلات این خانواده‌ها می‌پردازند.

این مسئول بنیاد شهید رسیدگی به امور فرزندان شهیدان را  وظیفه مهم این بنیاد خواند و گفت: تعداد 201 دانش‌آموز و بیش از دو هزار و 200 دانشجو از خدمات مختلف آموزشی، فرهنگی بنیاد شهید بهره‌مند هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه با تقدیر از تعامل و همکاری امام جمعه در برگزاری مراسم‌های مختلف این بنیاد و همراهی وی در دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا عنوان کرد: در آخرین پنج‌شنبه سال خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم شهرستان دعای روح‌بخش کمیل را در فضای معنوی گلزار شهدا دهدشت زمزمه خواهند کرد و از سخنان امام جمعه نیز بهره خواهند برد.

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در این  نشست با تقدیر از خدمات ارزنده بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: نقش شهیدان به گونه‌ای است که جامعه را مصونیت بخشیده و نظام اسلامی را بیمه کرده است.

امام جمعه دهدشت افزود: اگر جانفشانی و رشادت شهدای گران‌قدر نبود، سرنوشت ما اکنون به گونه‌ای دیگر بود چرا که این عزیزان خون خود را فدای اسلام کردند تا آرامش و رفاه را تقدیم نظام کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، لزوم تبیین و تفهیم برکات خون شهیدان به مردم را خاطرنشان کرد و گفت: ارزش والای شهادت باید به نسل جوان منتقل شود.

انتهای پیام/82016/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول