اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید بشرویه خبر داد

پیشرفت 90 درصدی گلزار شهدای بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بشرویه از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی گلزار شهدای بشرویه خبر داد و گفت: فاز نخست گلزار شهدای بشرویه در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

پیشرفت 90 درصدی گلزار شهدای بشرویه

احمد عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: شهدا و جانبازان سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی ایران هستند که اینک عزت و امنیت ملت ثمره خون این شهیدان است.

وی ادامه داد: در طول هشت سال دفاع مقدس شهدا بر تکلیف الهی جهاد واقف بوده و با احساس مسئولیت در سنگر دفاع از حیثیت و ناموس کشور از جان و مال مایه گذاشتند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بشرویه با بیان اینکه این انقلاب با نثار خون هزاران نفر دلاورمرد به ثمر نشسته است، تصریح کرد: ولایتمداری، معنویت و اخلاص در عمل از مهم‌ترین پیا‌م‌های شهدا است که باید حفظ و حراست از دستاوردهای نظام و آرمان‌های امام راحل(ره) مورد توجه قرار گیرد.

عباسی افزود: پشتیبانی از ولایت فقیه ادامه راه شهدا است و باید با تاسی از آرمان‌های شهدا در این مسیر گام برداریم.

وی عنوان کرد: نسل امروز تشنه معرفت نسبت به فرهنگ شهادت و ایثار هستند که معرفی آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا و دفاع مقدس بهترین سد در برابر تهاجمات فرهنگی دشمن است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بشرویه یادآور شد: انتقال این فرهنگ همراه با تبیین و تشریح اهداف شهدا، مصونیتی بزرگ در برابر هجمه تمام‌ عیار استکبار جهانی است.

عباسی با اشاره به اینکه شهرستان بشرویه در دوران دفاع مقدس شهدای گرانقدری را تقدیم نظام و انقلاب کرده است، گفت: در سطح این شهرستان 10 گلزار شهدا وجود دارد که تاکنون در فاز اول 9 گلزار ساماندهی شده و گلزار شهدای بخش ارسک نیز در دست اقدام است. 

وی اضافه کرد: ساماندهی گلزار شهدای بشرویه از سال 86 آغاز شده که فاز نخست آن 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/69006/ر/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول