اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

توسعه روستاها رونق تولید را سرعت می‌بخشد

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: توسعه همه‌جانبه روستاها سبب می‌شود تا تولید و اقتصاد هر منطقه رونق بگیرد و بیش از گذشته مسیر ترقی طی شود.

توسعه روستاها رونق تولید را سرعت می‌بخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز در بازدید از مرکز بخش ثمرین در اردبیل اظهار داشت: اگر امروز بیشترین تأکید بر توسعه و رونق روستاها است؛ به دلیل جایگاه این مناطق در عرصه تولید و رسیدن به نقطه خودکفایی است که می‌تواند بسترساز یک حرکت رو به جلو و مفید فایده باشد.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر رونق روستاها شدت گرفته و مهاجرت معکوس به مناطق روستایی افزون‌تر شده است، ادامه داد:‌ در دولت خدمت‌رسان احمدی‌نژاد توجه به مناطق محروم و روستایی بیش از مناطق برخوردار از امکانات در اولویت قرار گرفته، به طوری که ساخت و ساز انجام شده در مناطق روستایی حکایت از این توجه ویژه دارد.

دبیر خاطرنشان کرد:‌ باید با برنامه‌ریزی دقیق به رفع مشکلات مردم پرداخته و با شناخت اولویت، نیازها و مشکلات را مرتفع کرد.

این مسئول در حضور معتمدان، شوراها و هیئت امنای مساجد اضافه کرد: حضور در روستاها و لمس کردن به عینه مشکلات و مسائل مردم و شنیدن دغدغه‌های آنها از جمله برنامه‌های فرمانداری است که سعی می‌کنیم به صورت هفتگی بازدیدهایی را از مناطق روستایی داشته باشیم تا مشکلات را از نزدیک فهمیده و نسبت به تدابیر و راهکارهای توسعه‌ای فکری بکنیم.

وی با تأکید بر توسعه و آبادانی بخش ثمرین با برنامه‌ریزی و همکاری مردم بیان داشت: با استقرار برخی ادارات و یا سازمان‌ها در مرکز بخش باید نسبت به خواسته‌های مردم منطقه احترام گذاشته شود؛ مراجعات به شهر برای انجام برخی از امورات نیاز نیست و این کمکی در مسیر رفاه حال عمومی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل به وجود برخی پیچ‌های خطرناک در جاده‌های منتهی به روستاهای این بخش اشاره کرد و ادامه داد: رونق اقتصادی و توریستی حذف این پیچ‌ها، لکه‌گیری آسفالت و بازگشایی جاده قدیم اردبیل به مشگین‌شهر و اجرای طرح هادی در ثمرین از برنامه‌های اولویت‌دار سال آینده است.

دبیر اظهار امیدواری کرد که با همراهی اعضای شورای شهر و همچنین خود اهالی توجه به رفع مشکلات سومرین در اولویت اقدامات و اساس برنامه‌ریزی‌ها باشد تا حرکت‌ها به سمت خوداتکایی واقعی سوق پیدا کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این بازدید از آسفالت جاده منتهی به مرکز بخش ثمرین و همچنین بازگشایی جاده قدیم اردبیل به مشگین‌شهر خبر داد.

علی حیدری گفت:‌ لکه‌گیری آسفالت راه‌های روستایی در این مسیر در آینده‌ای نزدیک انجام می‌شود.

انتهای پیام/62006/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول