اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

ترویج زندگی ایرانی اسلامی سبب رونق تولید ملی می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه تولید ملی عزم ملی را می‌طلبد، گفت: ترویج زندگی ایرانی اسلامی سبب رونق تولید ملی می‌شود.

ترویج زندگی ایرانی اسلامی سبب رونق تولید ملی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی شامگاه امروز در جلسه شورای اداری استان لرستان که در استانداری لرستان برگزار شد، گفت: راه‌های فراوانی برای تولید ملی وجود دارد که باید از آن ها به درستی استفاده شود.

وی افزود: برای تولید ملی عزم ملی، میل و رغبت به تولید ملی نیاز است و نقش رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها در این زمینه یک نقش مؤثر و حساس است.

میرعمادی با اشاره به اینکه باید از اسراف پرهیز کنیم، خاطرنشان کرد: در سالی که به نام سال تولید ملی از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است مدیران باید عملکرد خود را طی این یک ساله ارزیابی کنند که آیا کارهایی که انجام داده‌اند در راه منویات رهبری بوده است و چقدر از عملکرد خود راضی هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: آنچه ملت ایران اسلامی به دنبال آن هستند و پیام آن ها در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن بوده حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده است.

میرعمادی یادآور شد:‌ تلاش همه ملت ایران حفظ آرمان‌ها و ارزش‌ها در جامعه است که اگر این امر محقق شود آن موقع است که ما می‌توانیم موفق باشیم.

وی خاطرنشان کرد: نابودی تولید ملی در اسراف است که اگر اسراف صورت گیرد تولید ملی دچار ضربه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: اگر می‌خواهید تولید ملی تقویت شود باید سبک زندگی ایرانی اسلامی را ترویج دهیم که این سبک چیزی است که مقام معظم رهبری می‌خواهد.

امام جمعه خرم‌آباد گفت‌: اگر به دنبال تولید ملی هستیم باید به سمت معنویت، اخلاق، دوری از تبعیض و... گرایش پیدا کنیم.

میرعمادی با اشاره به اینکه تولید ملی و جهاد اقتصادی با شعار، تظاهر و ریاکاری درست نمی‌شود، گفت: همه مسئولان وظیفه دارند در این زمینه تلاش کنند تا تولید ملی و اقتصاد کشور تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ملت ایران در مسیر الهی و انقلاب اسلامی 34 سال مقاومت کرده و هر سال با عزم و اراده جدی‌تری از انقلاب اسلامی پشتیبانی می‌کنند.

میرعمادی تصریح کرد: در سایه استقامت در مسیر الهی موفقیت و سربلندی فراوانی به دست آمده است و باید گفت که خداوند با صابرین است و آن ها را دوست دارد.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: پاداش ملت ایران بی‌حساب است و فقط خداوند می‌تواند پاداش این ملت را بدهد زیرا حماسه مردم در 22 بهمن گویایی این است که ملت ایران در راه استقامت همچنان ایستاده‌اند و از ارزش‌های انقلاب دفاع می‌کنند.

وی گفت: مقام معظم رهبری همواره ادبیات جدیدی وارد جامعه می‌کند که از جمله این ادبیات در زمینه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و غیره می‌توان اشاره کرد.

میرعمادی یادآور شد: ما باید تلاش کنیم که در تمام زمینه‌ها به ویژه در زمینه اقتصادی روی پای خود بایستیم زیرا احتیاج به بیگانگان از نظر اقتصادی، ذلت سیاسی و وابستگی سیاسی می‌آورد.

وی افزود: ما باید به سمت تولید ملی حرکت کنیم و این مسئله یک راهبرد اساسی برای نظام جمهوری اسلامی است و این یک شعار همیشگی و دائمی است.

انتهای پیام/2304/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول