اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنده مطرح کرد

توسعه لنده با این جاده‌ها امکان‌پذیر نیست/ وضعیت نامناسب راه‌های روستایی لنده

خبرگزاری فارس: فرماندار لنده گفت: راه‌های لنده وضعیت خوبی ندارند و برای رسیدن به توسعه و آبادانی با چنین جاده‌هایی کار سخت می‌شود.

توسعه لنده با این جاده‌ها امکان‌پذیر نیست/ وضعیت نامناسب راه‌های روستایی لنده

 سید یدالله فاطمیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در مراسم بازگشایی اداره راه و شهرسازی لنده ضمن قدردانی از خدمات ارزنده مدیرکل راه و شهرسازی در جهت استقرار این اداره در شهرستان لنده اظهارکرد: تدبیر صحیح مسئولان در جهت خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم رضایت عمومی را به همراه دارد.

فرماندار لنده با بیان اینکه قبل از شهرستانی شدن لنده مسئولیت فعالیت‌های عمرانی این منطقه از طریق شهرستان کهگیلویه انجام می‌گرفتٰ گفت: استقرار اداره راه و شهرسازی نویدی برای پیش‌برد هر چه سریعتر پروِژه‌های عمرانی در این شهرستان می‌باشد.

فاطمیان تسریع در احداث جاده لنده به دهدشت را خواستار شد و گفت: این مسیر نقش مهمی در پیشرفت و توسعه این شهرستان دارد.

وی افزود: عملیات جاده سازی لنده به قلعه رئیسی از جمله طرح‌های مهر ماندگاری است که با احداث آن بخشی از مشکلات مربوط به رفت آمد مردم در این منطقه برطرف می‌شود.

وی آسفالت راه‌های ارتباطی روستایی و بین شهری  را از طرح‌های ضروری دانست و خواستار تسریع در روند پروِه های عمرانی این شهرستان شد.

فرماندار لنده با تاکید بر ساماندهی جاده‌های اصلی و روستایی شهرستان لنده افزود: جاده‌های روستایی از شرایط مطلوبی برخوردار نبوده و نیازمند تلاش و کوشش مجموعه راه و شهرسازی بیش از گذشته است.

انتهای پیام/ 82013/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول