اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن شوشتر خبر داد

آماده‌سازی روستاهای شوشتر برای بازدید میهمانان نوروزی

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن شوشتر از آماده‌سازی روستاهای شوشتر برای بازدید میهمانان نوروزی در سال‌‌ جدید خبر داد.

آماده‌سازی روستاهای شوشتر برای بازدید میهمانان نوروزی

اکبر حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: در تلاش هستیم تا ایام نوروز، بخش زیادی از پروژه‌های نیمه‌تمام در روستاهای شوشتر به پایان برسد.

وی با اشاره به این‌که رفع مشکلات مردم در این زمینه در اولویت نخست است، افزود: در تلاش هستیم تا مشکلات موجود در روستاها به دلیل اجرای ناقص طرح هادی برطرف شود و موانع اصلی تردد گردشگران در روستاها برطرف شود.

رئیس بنیاد مسکن شوشتر با اشاره به این‌که حفاری‌های موجود در روستاها ساماندهی می‌شوند، تصریح کرد: در صورتی که حفاری‌هایی در روستاهای شهرستان شوشتر انجام شده باشد در راستای رفع مشکلات تلاش می‌کنیم.

اعتبار اجرای طرح‌های هادی ناچیز است

رئیس بنیاد مسکن شوشتر ادامه داد: در طول سال، اعتبار کمی برای اجرای طرح هادی در سطح شهرستان در اختیار داشتیم و روستاهای زیادی نیازمند اجرای این طرح هستند.

وی با اشاره به این‌که هزینه‌های تمام شده اجرای طرح هادی بسیار زیاد است، گفت: برای هر یک کیلومتر آسفالت در روستاها سه میلیارد ریال اعتبار نیاز است و باید در این باره تلاش مضاعفی شود تا تأمین اعتبار شود.

حسین‌زاده با اشاره به این‌که هر روستا حداقل دو کیلومتر طول دارد، تصریح کرد: برای آسفالت هر روستا در قالب طرح هادی، نیازمند شش میلیارد ریال اعتبار هستیم در صورتی که این اعتبار برای اجرای کامل طرح هادی اختصاص نمی‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان شوشتر دارای 197 روستا در سه بخش میان‌آب، شعیبیه و مرکزی است که بخش میان‌آب چند ماهی از تأسیس آن و دو هفته‌ای از تعیین بخشدارش می‌گذرد.

انتهای پیام/72006/م20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول