اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

توسعه روستاها مهم‌ترین شاخص پیشرفت کشور است

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: توسعه روستاها یکی از مهم‌ترین شاخص‌های پیشرفت در کشورمان محسوب می‌شود که اهمیت به آن می‌تواند زمینه‌ساز توسعه کشور باشد.

توسعه روستاها مهم‌ترین شاخص پیشرفت کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد عجم در مراسم افتتاح 437 طرح عمرانی استان قزوین در روستای ناصرآباد که با حضور مدیرکل محیط زیست استان قزوین، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)، مدیر نوسازی و بهسازی مدارس استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: روستاها یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های نظام است که باید مسئولان توجه بیشتری به افرادی که در روستاها زندگی می‌کنند داشته باشند.

وی عنوان کرد: مردم در روستاها قبل از نظام جمهوری اسلامی ایران با سختی‌های زیادی مواجهه بودند ولی با براندازی نظام طاغوتی توانستیم آبادانی را به سوی روستاها سرازیر و انتظارات به حق مردم را در بیشتر زمینه‌ها برآورده کنیم.

عجم با تأکید بر حفظ آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت روز افزون شهرها و روستاها در سراسر کشور است افزود: با اقداماتی که پس از 34 سال از پیروزی انقلاب و به خصوص در دولت نهم و دهم انجام شده است، پیشرفت و آبادانی را برای مردم به ارمغان آورده است و همین امر می‌طلبد که مسئولان بیشتر تلاش از خود نشان دهند تا به آرمان‌های بلند انقلاب دست پیدا کنیم.

استاندار قزوین در ادامه با اشاره به اینکه مسیر سازندگی کشور را باید با تمام توان ادامه داد اضافه کرد: در این سال‌ها تلاش شده است تا مسئولان آسایش و آرامش را برای مردم به ارمغان بیاورند و جا دارد که همواره به مردمی که در عرصه‌های مختلف با انقلاب همراه بوده‌اند و در تمامی مشکلات پای انقلاب ایستاده‌اند توجه بیشتری شود تا آنان با راحتی زندگی کنند.

وی در ادامه با تأکید بر خالصانه کار کردن برای مردم گفت: اگر نیت خالصانه و پاک باشد مردم هم قدر زحمات این افراد مسئول را می‌دانند و موجب اتحاد بیشتر می‌شود و می‌توانیم کشور را با گام‌های محکم‌تر و استوارتر بسازیم که این امر با همدلی و صداقت ایجاد می‌شود.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به قبولی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن گفت: این حماسه وظیفه مدیران را در قبال مردم سنگین‌تر کرده است و باید بیشتر به فکر خدمت‌رسانی و آبادانی باشند تا دشمنان نتواند فاصله بین مردم و مسئولان ایجاد کنند.

استاندار قزوین در رابطه با همکاری بیشتر دستگاه‌ها اضافه کرد: مسئولان باید بدانند که این حمایت‌های مردمی ایران را به صلابت و اقتدار می‌رساند و همه باید بدانند که همه این تلاش‌ها به برکت خون شهیدان به ثمر رسیده است.

انتهای پیام/77004/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول