اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زنجان تاکید کرد

ترویج الگوهای سبک زندگی مبتنی بر ایدئولوژی اسلامی

خبرگزاری فارس: فرماندار زنجان با اشاره به سبک زندگی اسلامی در کشور و استان گفت: ترویج سبک زندگی باید مبتنی بر ایدئولوژی اسلامی - ایرانی در کشور و استان صورت گیرد.

ترویج الگوهای سبک زندگی مبتنی بر ایدئولوژی اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباس راشاد بعدازظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان زنجان، اظهار داشت: کشور ایران جامعه‏ای مبتنی بر ارزش‏ها و تفکرات اسلامی است.

وی به اهمیت توجه به سبک زندگی اشاره کرد و افزود: منویات مقام معظم رهبری در مورد سبک زندگی اسلامی در کشور باید مورد توجه قرار گیرد.

* اجرای سبک زندگی باید با توجه به ایدئولوژی شیعی باشد

فرماندار زنجان حفظ و گسترش ارزش‏های اسلامی را از اهداف مهم در الگوهای سبک زندگی برشمرد و گفت: اجرای سبک زندگی باید با توجه به ایدئولوژی شیعی اسلامی باشد.

وی شاکله فکری مردم ایران را شیعی و اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: الگوهای زندگی اسلامی در میان مردم باید گسترده شود.

راشاد با بیان اینکه چالش‏های سبک زندگی اسلامی در کشور باید مورد بررسی قرار گیرد، افزود: در این راستا باید تلاش‏های بیشتری صورت گیرد.

فرماندار زنجان حرکت در راستای احیای ارزش‏های اسلامی در جامعه را یادآور شد و خاطرنشان کرد: دستگاه‏های اجرایی در راستای سبک زندگی تلاش کنند.

وی توجه به سبک زندگی اسلامی در کشور را ضروری دانست و ادامه داد: مقام معظم رهبری در مورد سبک زندگی اسلامی در کشور تاکیدات بسیاری کردند.

راشاد به نحوه پوشش جوانان و اقشار مختلف جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: نحوه لباس پوشیدن مردم در سطح جامعه یکی از مهمترین موضوعات در سبک زندگی اسلامی است.

فرماندار زنجان با تاکید بر نحوه پوشش مردم مبتنی بر جهان بینی در سطح جامعه، یادآور شد: پوشش جوانان و اقشار مختلف جامعه در کشور اسلامی باید مبتنی بر ارزش‏های اسلامی باشد.

* ارزش‏های اسلامی باید با ارزش‏های جوامع دیگر متمایز شود

وی شاخص‏های شناختی ارزش‏های اسلامی و غربی را حائز اهمیت عنوان کرد و افزود: شاخص‏های تمایز ارزش‏های اسلامی مردم کشور باید با جوامع دیگر مشخص شود.

راشاد به التقاط‏‌گرایی در زندگی مردم و مسئولین کشور اشاره کرد و اظهار داشت: در بسیاری از موارد مسئولین باید نسبت به رفتار و التقاط‏‌گرایی در زندگی خود حساس باشند.

فرماندار زنجان جهت‏دهی رفتار و کردار جوانان را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: مسئولان نسبت به ارزش‏های اسلامی در رفتارهای جوانان اقدام کنند.

وی رعایت سبک زندگی در همه حوزه‏ها را خواستار شد و تاکید کرد: سبک زندگی اسلامی باید در همه عرصه‏ها و بخش‏های زندگی مردم جاری باشد.

* رعایت سبک زندگی در طراحی فضاهای شهری زنجان

راشاد رعایت سبک زندگی در طراحی فضاهای شهری را مورد تاکید قرار داد و افزود: فضاهای شهری و محل زندگی مردم باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

فرماندار زنجان طراحی شهری زنجان را یادآور شد و گفت: طراحی شهری در زنجان باید نسبت به نیازها و رفتارهای مورد نیاز مردم انجام شود.

وی با اشاره به رعایت شاخص‌های طراحی نماهای ساختمان، یادآور شد: نماهای ساختمان و طراحی داخلی محل زندگی مردم مورد توجه مسئولان باشد.

راشاد در بخش دیگری از سخنان خود توجه به اوقات فراغت جوانان را مورد تاکید قرار داد و گفت: مسئولین در پر کردن اوقات فراغت جوانان تلاش بیشتری انجام دهند.

فرماندار زنجان جوانان را سرمایه‏های بزرگ برای کشور عنوان کرد و اظهار داشت: ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان زنجان باید مشکلات جوانان را در عمل برطرف کند.

وی به تلاش دشمن برای ضربه زدن به فرهنگ ایرانی- اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: دستگاه‏های اجرایی باید نسبت به این موضوع اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/73002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول