اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون پرورشی آموزش و پرورش گلستان:

سبک زندگی مردم در حال تغییر است

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: سبک زندگی مردم در حال تغییر است.

سبک زندگی مردم در حال تغییر است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، منصور عتیقی در جمع مدیران ادارات آموزش و پرورش استان گلستان اظهار داشت: با وجود گسترش اطلاعات، متأسفانه سهم مسلمانان در فضای مجازی بسیار اندک و ناچیز است.

وی با بیان اینکه سبک زندگی مردم در حال تغییر است، ادامه داد: اوپن شدن آشپزخانه‎ها نوعی تغییر سبک زندگی است و با رسوم اسلامی مغایرت دارد که در کشور اسلامی ما گسترش یافته است.

ماهواره‎ها ابزاری مخرب در تغییر سبک زندگی

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان؛ ماهواره‎ها را ابزاری مخرب در تغییر سبک زندگی برشمرد و بیان داشت: درصدی از مردم که دارای ماهواره هستند به طور مستقیم در معرض خطر تغییر سبک زندگی هستند و تأثیرگذاری این ابزار را می‎توان در وضع زندگی مردم مشاهده کرد.

عتیقی تأکید کرد: عمده تغییر سبک زندگی که در حال حاضر دانش‎آموزان را تهدید می‎کند؛ فضای مجازی است که به عنوان آسیبی جدی می‎توان از آن یاد کرد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش در اقدامی، فضای مجازی را هدف قرار داده است، عنوان کرد: در حال حاضر تمام کانون‌های آموزش و پرورش برای خودشان فضای معنوی تعریف کرده‎اند.

آموزش و پرورش مهم‌ترین نهاد در تعلیم و تربیت فرزندان است

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش گلستان افزود: به هر میزان سهم خود را در فضای مجازی افزایش دهیم، می‎توانیم درصد آسیب‎ها را کاهش دهیم.

عتیقی؛ تدوین و اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را برای رسیدن به تربیت اسلامی مهم خواند و یادآور شد: در آموزش و پرورش موضوع نظام‎سازی با تصویب این سند در حال محقق شدن است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش مهم‌ترین نهاد در تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم است، اظهار داشت: قوام فرهنگ و تعالی جامعه اسلامی بر مبنای نظام اسلامی، مشارکت خانواده، سازمان‎های دولتی و غیردولتی انجام می‎شود.

انتهای پیام/83001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول