اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

28 اسفند انجام می‌شود

اجرای طرح «روز پاک زندگی پاک» در آبپخش

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش از اجرای طرح «روز پاک زندگی پاک»در تاریخ روز 28 اسفند امسال در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح «روز پاک زندگی پاک» در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، غلامرضا وفایی شامگاه یکشنبه در نشست ستاد تسهیلات سفر آبپخش اظهار داشت: نوروز و بهار فرصتی برای تحول طبیعت است و همگام با تحول طبیعت باید دل‌های خود را تکان دهیم و به تحول درونی برسیم.

بخشدار آبپخش خاطر نشان کرد: طرح روز پاک، زندگی پاک از برنامه‌های مهمی است که با هماهنگی‌های صورت گرفته در آبپخش اجرا می‌شود و در قالب اجرای این طرح شاهد پاکسازی معابر شهری و روستایی با همکاری شهروندان خواهیم بود.

وفایی تصریح کرد: این طرح مهم با همکاری شهرداری، دهیاران، شوراهای اسلامی شهر و روستا، آموزش و پرورش بسیج و آحاد مختلف مردم اجرا می‌شود و نتایج و دستاوردهای ارزشمندی را با اجرای این طرح در سراسر منطقه آبپخش شاهد خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در دین مبین اسلام، سیره پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) تأکید زیادی بر مسئله نظافت و بهداشت شده است؛ مردم همواره به بحث نظافت فردی توجه دارند و با اجرای این طرح شاهد نظافت جامعه با همکاری تمامی اقشار و آحاد جامعه خواهیم بود.

این مسئول، ایجاد احساس مسئولیت بین جامعه دانش‌آموزی را از دستاوردهای این طرح دانست و اذعان داشت: احساس مسئولیت در افراد از دستاوردهای مهم طرح روز پاک، زندگی پاک است و حضور گسترده دانش‌آموزان از ویژگی‌های بارز اجرای این طرح خواهد بود.

بخشدار آبپخش عنوان کرد: حضور پرشور و همکاری مسئولان در اجرای این طرح از اهمیت بالایی برخوردار است که هم تواضع و خشوع مسئولان را نشان می‌دهد و هم سبب ایجاد وحدت و همدلی بیشتر بین مردم و مسئولان می‌شود.

وفایی ابراز داشت: پاکسازی شهر توسط شهرداری به مدت‌ زمان زیادی نیاز دارد؛ اجرای این طرح که با حضور گسترده مردم همراه خواهد بود، سرعت‌ عمل در اجرای طرح را به‌دنبال خواهد داشت.

وی افزود: شهرداری امکانات و ملزومات بهداشتی لازم افراد به‌منظور اجرای مطلوب این طرح را در روزهای آینده تهیه و در اختیار مدارس، پایگاه‌های بسیج و داوطلبان شرکت در این طرح قرار می‌دهد.

بخشدار آبپخش بیان داشت: با همکاری مدارس، پایگاه‌های بسیج امام جمعه محترم و ائمه جماعات مساجد اطلاع‌رسانی گسترده و لازم به‌منظور اجرای این طرح را انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: این طرح در شهر با مشارکت مدارس مقطع راهنمایی و متوسطه و در مناطق روستایی با همکاری مدارس ابتدایی و راهنمایی انجام می‌شود که آموزش و پرورش هماهنگی‌های لازم در این خصوص را انجام خواهد داد.

وفایی در پایان گفت: طرح روز پاک، زندگی پاک رأس ساعت 8 صبح 28 اسفندماه با مشارکت آموزش و پرورش، بسیج، شهرداری، دهیاری‌های بخش، شوراهای اسلامی شهر و روستا و آحاد مردم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول