اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره میراث فرهنگی بشرویه خبر داد

آمادگی 100 کلاس درس بشرویه برای اسکان مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بشرویه گفت: به منظور اسکان مسافران و گردشگران نوروزی در این شهرستان 100 کلاس درس آماده شده است.

آمادگی 100 کلاس درس بشرویه برای اسکان مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، هاشم اتفاقی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در بشرویه اظهار کرد: شهرستان بشرویه با برخورداری از بافت قدیمی و زیبا و آثار تاریخی با ویژگی‌های منحصر به فرد از شهرهای دیدنی و تاریخی کشور به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: سال گذشته ستاد تسهیلات سفر با برنامه‌ریزی و آمادگی کامل برای استقبال از مسافران نوروزی و اسکان آنها توانست مسافران و گردشگران زیادی را جذب کند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بشرویه با بیان اینکه نوروز 91 حدود 5 هزار و 300 نفر از فرهنگیان در کلاس‌های آماده شده اسکان یافتند، تصریح کرد: میزان پذیرش مسافران در این شهرستان نسبت به نوروز 90 حدود 12 درصد افزایش داشته است.

اتفاقی افزود: امسال نیز به منظور اسکان مسافران و گردشگران نوروزی در این شهرستان 100 کلاس درس آماده شده که از این تعداد 70 کلاس درس با امکانات و تجهیزات اقامتی تجهیز شده است.

وی عنوان کرد: 30 کلاس درس نیز برای موارد اضطراری در نظر گرفته شده و اگر سایر ادارات و نهادهای شهرستان به امکانات اقامتی تجهیز شوند، برای اسکان مسافران استفاده می‌شود.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بشرویه با اشاره به اینکه ستاد اسکان مسافران از 26 اسفندماه تا 12 فروردین ماه 92 مسافران را پذیرش می‌کنند، گفت: فرم‌های نظرسنجی از مسافران و گردشگران در ارتباط با خدمات ارائه شده در نوروز 91 بررسی شده و تا حد امکان نقایص آن برطرف شده است.

اتفاقی یادآور شد: برای اسکان مسافران از بهترین فضاهای جدید و تازه‌ساز و مدارس شبانه‌روزی مجهز استفاده شده و تمامی نیروهای ستاد اسکان در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی آغاز فعالیت رسمی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی را از 28 اسفندماه اعلام کرد و اذعان داشت: چادرهای راهنمای مسافران نوروزی و اکیپ‌های هلال احمر در مبادی ورودی شهرستان مستقر می‌شوند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بشرویه خاطر نشان کرد: در 28 اسفندماه رژه موتوری دستگاه‌ها و ادارات عضو ستاد تسهیلات سفر از مسجد ابوالفضل(ع) تا مجتمع رفاهی امام رضا(ع) اجرا شده و پس از آن بازارچه نوروزی افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/69006/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول