اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اول فرودین 92 صورت می‌گیرد

برگزاری جشن آغاز سال نو در باغ شاهزاده ماهان

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان ‌گفت: اول فروردین ماه سال 92 باغ شاهزاده ماهان میزبان 2 هزار‌ مسافر و گردشگر نوروزی است.

برگزاری جشن آغاز سال نو در باغ شاهزاده ماهان

‌حسین شمس‌الدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برگزاری جشن ویژه بهار در باغ شاهزاده ماهان اظهار داشت: برای بیش از 2 هزار مسافر و گردشگر نوروزی در روز اول فروردین ماه 92‌ در محل باغ شاهزاده ماهان امکان میزبانی مهیا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشن بزرگ به مناسبت فرا رسیدن سال جدید برپا می‌شود، افزود: جمع زیادی از فرهیختگان، هنرمندان ملی و محلی، ورزشکاران، نخبگان و ... در این ویژه برنامه حضور دارند.

شمس‌الدینی با بیان اینکه باغ شاهزاده ماهان به عنوان اثر جهانی کرمان هر ساله میزبان مسافران زیادی است‌، ابراز داشت: با توجه به آمار رزواسیون اماکن اقامتی استان کرمان‌، نوروز 92 بسیار پر مسافر است.

وی‌ با دعوت از همشهریان برای حضور در این جشن خاطر نشان کرد:‌ امیدواریم بتوانیم بهاری همراه با شور و نشاط برای مردم ‌و مسافران‌ استان کرمان به ارمغان آوریم.

چاپ نقشه گردشگری‌ شهرستان‌های‌ کرمان

محمدمهدی افضلی مدیر امور فرهنگی اداره کل‌ میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در راستای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و فراهم کردن بستر مناسب برای گردشگران، تمام زیرساخت‌های گردشگری از جمله هتل‌ها، رستوران‌ها و واحدهای اقامتی با توجه به موقعیت‌های جغرافیایی در نقشه‌های مجزا طراحی و در دسترس گردشگران قرار می‌گیرد.

وی ‌افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال نقشه گردشگری تمام شهرستان‌های استان کرمان چاپ می‌شود.

افضلی تصریح کرد: تاکنون 60 درصد این پروژه به اتمام رسیده‌ و جدیدترین نقشه گردشگری شهر کرمان به زودی چاپ می‌شود.

انتهای پیام/2446/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول