اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست میراث فرهنگی بشرویه خبر داد

برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی در بشرویه

خبرگزاری فارس: سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بشرویه گفت: همزمان با فرارسیدن ایام نوروز نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی در این شهرستان برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی در بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، هاشم اتفاقی ‌در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در بشرویه اظهار کرد: طبق آمار استقبال مسافران نوروزی در سنوات گذشته میزان ماندگاری و سکونت مسافران افزایش یافته است.

وی ادامه داد: شهرستان بشرویه به عنوان یکی از مراکز گردشگری و تاریخی در کشور محسوب می‌شود که برگزاری برنامه‌های مختلف و متنوع در طول ایام نوروز سبب رضایت‌مندی مسافران شده است.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بشرویه تصریح کرد: در سال گذشته تورهای کویرنوردی و گردش در بافت تاریخی شهرستان انجام شده که امسال نیز توسعه تورهای گردشگری و بازدید از بافت تاریخی و منطقه نمونه گردشگری و کویرنوردی در اولویت برنامه‌های میراث فرهنگی قرار دارد.

اتفاقی از برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی در مجتمع رفاهی امام رضا(ع) بشرویه خبر داد و گفت: سال گذشته دو نمایشگاه در مرکز شهرستان و بخش ارسک با استقبال بی‌نظیر مسافران و شهروندان مواجه شد و امسال نیز این نمایشگاه برپا می‌شود.

جشن رهاسازی ماهی‌های قرمز در نوروز

وی افزود: جشن رهاسازی ماهی‌های قرمز در 17 فروردین ماه امسال برگزار شد و تمامی کودکان و دانش‌آموزان ماهی‌های تنگ خود را در حوض منزل تاریخی مستوفی رها کردند و امسال نیز این برنامه دنبال می‌شود.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بشرویه با بیان اینکه سامانه الکترونیکی ارسال پیامک به تمامی مسئولان استان راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: اعلام گزارش روزانه و اقدامات دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر از طریق این سامانه به مسئولان استانی، پیامک می‌شود.

انتهای پیام/69006/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول