اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سردشت:

مردم را برای حضور در انتخابات تشویق کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سردشت گفت: مردم را برای حضور پرشور در انتخابات سال آینده تشویق کنیم.

مردم را برای حضور در انتخابات تشویق کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سردشت کاوه حیاک پیش از ظهر امروز در آخرین جلسه کار گروه‌های شورای فرهنگ عمومی که با حضور معاون فرماندار، امام جمعه سردشت و دیگر اعضای این کار گروه در سالن اجتماعات فرمانداری سردشت برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری انتخابات سالم یکی از شاخصه‌های اصلی انتخابات در ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه دشمنان برای اینکه انگیزه مردم برای حضور در انتخابات را کم‌ رنگ و سلامت انتخابات ایران را زیر سؤال ببرند، تصریح کرد: تمام این‌ها توطئه‌ای بیش نیست و بدون شک مردم نیز از این توطئه‌ها آگاه هستند.

حیاک با تاکید بر تشویق تمام اقشار مردم برای حضور در انتخابات، افزود: در این زمینه لازم است تا مردم، از توطئه دشمنان بیش‌تر آگاه شوند.

وی با اشاره به ولایتمداری ملت ایران، خاطرنشان کرد: ولایت‌مداری ملت ایران سبب شده تا همواره دشمنان نظام ناامید و سرخورده گردند.

در ادامه این جلسه امام جمعه سردشت با دعوت از تمام مردم برای حضور در انتخابات، گفت: مردم با حضور خود در انتخابات سال آینده به جهانیان نشان می‌دهند که در دفاع از ارزش‌های اسلامی و ایرانی ثابت قدم هستند.

ماموستا سلام‌امینی اظهار داشت: مردم سردشت در تمام صحنه‌های انقلاب حضور داشته‌اند و بر این اساس است که مردم این شهرستان به عنوان مردمی ولایت‌مدار شناخته شده‌اند.

وی افزود: همین ولایت‌مداری و دینداری مردم، در جای جای میهن عزیزمان است که سبب شده ایران اسلامی در برابر تحریم‌ها و تهاجم‌های فرهنگی دشمن مقاومت کند.

انتهای پیام/61002/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول