اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد انتخابات استان خبر داد

40 اقدام موثر در قالب فعالیت کمیته‌های هشتگانه ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: جانشین ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی گفت: بیش از 40 اقدام موثر و عملیاتی در قالب فعالیت کمیته‌های هشت گانه ستاد انتخابات استان انجام گرفته است.

40 اقدام موثر در قالب فعالیت کمیته‌های هشتگانه ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  ایوب حقیقی ظهر امروز در ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: با توجه به حجم فعالیت‌های اجرایی ستاد انتخابات استان، تمهیدات لازم جهت اعمال سرعت و دقت لازم، در قالب فعالیت هشت کمیته تدارکات و پشتیبانی، فناوری، آموزش، حفاظت فیزیکی و اسناد، اطلاع رسانی و تبلیغات، اجرایی، حقوقی، امنیتی و انتظامی، پیش‌بینی شده است.

وی با بیان این که تاکنون بیش از 40 اقدام موثر و عملیاتی در قالب فعالیت کمیته‌های هشت گانه ستاد انتخابات استان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: برآورد اولیه تعداد شعبات اخذ رای در حوزه‌های انتخابیه استان، برآورد اولیه آمار و تعداد تعرفه مورد نیاز استان و آمار موجودی صندوق‌های اخذ رای حوزه‌ها، از جمله اقدامات این ستاد در حوزه مرتبط با آمار و فراوانی رای دهندگان بوده است.

جانشین ستاد انتخابات استان توجه به رویکردهای آموزشی را از ویژگی‌های برجسته مراحل اجرایی انتخابات دانست و گفت: در این راستا، تعیین و عزیمت مربیان آموزشی فرمانداری‌های استان برای شرکت در دوره‌های آموزشی وزارت کشور، نقش تعیین کننده در انسجام فعالیت‌های اجرایی خواهد داشت.

حقیقی با اشاره به تعامل ستاد انتخابات استان با مجموعه اجرایی ستاد انتخابات کشور گفت: در راستای هماهنگ سازی فعالیت ستاد انتخاباتی استان با فعالیت‌های ستاد انتخابات کشور، تمام اقدامات برگزاری انتخابات در استان، از طریق بومی سازی و تفکیک تصمیمات وزارت کشور تبیین شده است.

وی مخابره دهها خبر و تحلیل به وزارت کشور را ماحصل مهم راه‌اندازی سامانه جامع اخبار انتخابات استان دانست و افزود: بررسی و ارسال آمار روستاهای استان به وزارت کشور برای تثبیت و تفکیک شعبه‌های روستایی اخذ رای، از جمله اقداماتی است که نقش مهمی در تسریع فرآیند اجرایی انتخابات خواهد داشت.

حقیقی اظهار کرد: با همکاری حوزه فناوری استانداری آذربایجان‌شرقی، پیگیری مختصات GIS شعبات اخذ رای حوزه‌های استان، جمع بندی و به وزارت کشور ارسال شده است.

جانشین ستاد انتخابات استان با تاکید بر استفاده از تجربیات ارزشمند انتخابات‌های پیشین تصریح کرد: پالایش و ویرایش اسناد بایگانی انتخابات‌های قبلی برای استفاده لازم، افزایش دقت و انسجام عملکرد ستاد انتخاباتی استان را در پی خواهد داشت.

در ادامه این نشست، کمیته‌های تخصصی ستاد انتخابات استان به بیان اقدامات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/60002/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول