اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام:

مسئولان انتخابات بیانات رهبری را نصب‌العین خود قرار داده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام گفت: مسئولان انتخابات بیانات رهبری را نصب‌العین خود قرار داده‌اند.

مسئولان انتخابات بیانات رهبری را نصب‌العین خود قرار داده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، علی‌نجات سلیمانی ظهر امروز در آیین معارفه معاون فرماندار ایوان و بخشدار زرنه اظهار داشت: دشمنان این مرز و بوم بارها ملت ایران را تحت فشارها و هجمه‌های بزرگ و سخت قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: آنان غافل از هوشیاری، درایت و بصیرت مردم در این عرصه‌ها گام گذاشته و همواره در این دشمنی‌های خود نتیجه‌ای حاصل نکرده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: ما امروز در مقابل دنیای استکبار قرار گرفته که دنیای آنان دنیایی عیب‌جویی، بهانه‌گیر و بی‌انصافی است.

سلیمانی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی به فضل الهی و به تأسی از آموزه‌های دینی از این آزمون یعنی فشارها و تحریم‌ها پیروز و سربلند بیرون خواهند آمد و به راه روشنی که در پیش دارند ادامه خواهند داد و به قله سعادت صعود می‌کنند. 

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام در بخش دیگری از سخنانش به ویژگی‌های مردم شهرستان ایوان اشاره کرد و گفت: مردم شهرستان ایوان شجره طیبه‌ای را به نام غیرت، معرفت، ایثار در سارات سومار و کوشک غرس کردند.

وی ادامه داد: مردم این شهرستان تا ابد به پاس رشادت‌های ماندگار آنان همانند ستاره‌هایی خواهند درخشید.

این مسئول اضافه کرد: مسئولان باید بدانند اگر فرصتی یافته تا مسئول باشند، باید آن را مانند یک ودیعه الهی بنگرند و لحظات آن را غنیمت بشمارند و مدیریت و اخلاص را از آن شهیدان معزز بیاموزیم.

سلیمانی تصریح کرد: مدیر باید آراسته به اخلاق نیکو، سعه‌صدر، تدبیر، تعامل، و روابط انسانی و ... باشد و در همه حال خدا را ناظر و حاضر بر اعمال خود ببیند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام همچنین به انتخابات پیش روی اشاره کرد و گفت: عمل به قانون اصلی اساسی در انتخابات است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات که فرمودند "هیچ مصلحتی بالاتر از عمل به قانون نیست" ادامه داد: مسئولان انتخابات بیانات رهبری را نصب‌العین خود کرده‌اند.

 در پایان این آیین نیز پرویز کولایی به عنوان معاون فرماندار ایوان و حجت‌الله اکبری به عنوان بخشدار زرنه معرفی شدند.

انتهای پیام/2246/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول