اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کربلای مازندران مطرح کرد

نفوذ در ارکان نظام در لیست نقشه‌های انتخاباتی دشمنان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: ایجاد تنش، عدم ثبات و پایداری، درگیری‌های داخلی و نفوذ در ارکان نظام از فعالیت‌های مختلف دشمن در زمان انتخابات است که باید هوشیار بود.

نفوذ در ارکان نظام در لیست نقشه‌های انتخاباتی دشمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا،  سردار سید محمد شاهچراغی شامگاه چهارنشبه در مراسم  تودیع و معارفه فرمانده سپاه نکا اظهار کرد: امروز حساسیت استکبار جهانی به دلیل آن است که در هیچ ماموریتی علیه ایران به پیروزی نرسیده است.

وی افزود: اکنون ما با دشمن زخمی از ایران و ایده‌ها و افکار مردم این نظام هستیم و باید بدانیم که باید از این مار زخمی بترسیم.

شاهچراغی با بیان اینکه تفکر و نگاه انقلاب اسلامی در جهان و به خصوص در حوزه خاورمیانه در اوج است، خاطر نشان کرد: رواج تفکر اسلامی در جهان بواسطه حضور شهدا در زندگی و جامعه و رهنمودهای مختلف امام راحل و رهبری است که نباید نادیده گرفته شود.

وی ادامه داد: اکنون عرصه دفاع از انقلاب و کشور به مرزهای فراتر از مرزهای جغرافیایی ما کشانده شده بطوری که مسلمانان بسیاری در آمریکای لاتین، اروپا، بالکان و... به پشتوانه انقلاب اسلامی ایران شعار اسلامیت سر داده‌اند و به گفته خودشان، آمریکای لاتین حیات خلوت اسلام است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به ابهت همه‌جانبه انقلاب اسلامی در جهان یادآور شد: امروز در سوریه تنها حاکمیت سوریه نیست که با دشمنان و استکبار می جنگد بلکه ابهت و تفکرات اسلام ناب با دشمن در حال جنگ است.

وی افزود: انقلاب ما پدیده‌ای استثنایی در جهان بوده است که هیچ قدرت استکباری نمی‌تواند در برابر این قدرت و ایده خارق‌العاده ما بایستد.

شاهچراغی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات در خرداد ماه سال 92 گفت: دشمن از ماه‌ها قبل به فکر بهره‌برداری از این انتخابات است و با مهره‌های داخلی و خارجی خود وارد شده است.

وی اضافه کرد: ایجاد تنش، عدم ثبات و پایداری، درگیری‌های داخلی و نفوذ در ارکان نظام از فعالیت‌های مختلف دشمن در این راستا بوده است.

شاهچراغی بیان داشت: در برابر این حملات دشمن ما نیز آرام و ساکت ننشستیم و با یکدلی و وحدت و پرهیز از هر نوع تنش در این راستا وارد شدیم.

وی  در ادامه با اشاره به حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: حفظ وحدت و اتحاد در آحاد  جامعه، رمز موفقیت و ماندگاری ما است که باید در بین آحاد جامعه وجود داشته باشد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران، افزود: ما در سپاه به دنبال دفاع از انقلاب و نظام و اسلام هستیم و با تمام توان در این رابطه وارد می‌شویم.

شاهچراغی با اشاره به معارفه فرمانده سپاه نکا گفت: توجه به جوان گرایی و استفاده از برنامه‌ها و ایده‌های جوان در دستور کار  ما قرار دارد و سرهنگ رمضانی نیز از نیروهای متدین، انقلابی و فعال در سپاه است که امیدواریم در این مسئولیت نیز همچون گذشته سربلند باشند.

وی با اشاره به بازنشستگی سرهنگ احسانپور افزود: این فرمانده پر تلاش و ساعی نیز عمر خدمت سازمانی شان به پایان رسیده و خدمت به انقلاب و نظام همچنان پابرجاست و در هر جایگاهی برای اعتلا و سربلندی ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/86002/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول