اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب:

مردم بناب تاکنون در خصوص انتخابات شوراها بی‌تفاوت بوده‌اند/ اصلاح قوانین شوراها

خبرگزاری فارس: فرماندار بناب با بیان اینکه مردم این شهرستان تاکنون در خصوص انتخابات شوراها بی‌تفاوت بوده‌اند، خواستار اصلاح قوانین شورا از سوی مجلس شورای اسلامی شد.

مردم بناب تاکنون در خصوص انتخابات شوراها بی‌تفاوت بوده‌اند/ اصلاح قوانین شوراها

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی عصر امروز در نشست جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم شهرستان در خصوص مسائل روز و انتخابات سال 92 اظهار کرد: هدایتگری‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری و همچنین پشتیبانی مردم از نظام و رهبری باعث شده تا این انقلاب و نظام به انحراف کشیده نشود و ولایت نعمت بزرگی است که خداوند آن را به مردم ایران ارزانی داشته است.

وی با بیان اینکه مردم متعهد شهرستان بناب طی سه دوره گذشته انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بی‌تفاوت بوده‌اند و افراد شاخص و تحصیلکرده استقبال خوبی از آن نکرده‌اند، گفت: شورا باید نسبت به قوانین و مقررات شهرداری‌ها آشنایی کامل داشته و برای عملیاتی کردن این قوانین نیز تلاش کند.

فرماندار بناب با اشاره به نقاط ضعف و قوت شورای اسلامی شهر بناب طی سه دوره گذشته؛ دادن تراکم را از ضعف‌های این شورا نام برد و افزود: قطعاً بعد از تصویب چنین طرح‌هایی با مخالفت فرمانداری با این گونه مصوبه‌ها مواجه شده است.

وی سپس با بیان اینکه شوراها باید مستقل باشند؛ تصریح کرد: افرادی که به عنوان شورا به ترکیب شورای شهر راه می‌یابند ضمن اینکه باید مستقل باشند، همچنین از دخالت در کارهای سیاسی نیز پرهیز کنند و صرفاً برای عمران و آبادانی منطقه تلاش کنند.

برقی در ادامه ضمن تأکید بر لزوم پرهیز اعضای شوراهای اسلامی شهر از دخالت در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات مجلس تصریح کرد: گاهاً نیز شاهد سوء استفاده از امکانات شهر در تبلیغ کاندیدای مورد علاقه از سوی برخی اعضای شورای شهر هستیم.

وی خواستار اصلاح قوانین شورا از سوی مجلس شورای اسلامی شد.

انتهای پیام/60004/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول