اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار احمدی‌مقدم:

طرح‌ها و برنامه‌های دشمن برای انتخابات آشکار و سوخته است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی به انتخابات پیش رو در کشور و میزان آمادگی نیروی انتظامی برای تأمین امنیت انتخابات اشاره کرد و گفت: با وجود تلاش‌های بی‌وقفه دشمنان نظام و انقلاب، طرح‌ها و برنامه‌ها آن‌ها آشکار و سوخته است.

طرح‌ها و برنامه‌های دشمن برای انتخابات آشکار و سوخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران مرکز کهگیلویه و بویراحمد به انتخابات پیش رو در کشور و میزان آمادگی نیروی انتظامی برای ارتقای امنیت در جامعه به خصوص تأمین امنیت انتخابات اشاره کرد و گفت: با وجود تلاش‌های بی‌وقفه دشمنان نظام و انقلاب طرح‌ها و برنامه‌ها آن‌ها آشکار و سوخته است.

فرماندهی نیروی انتظامی کشور نقش رسانه‌ها در آگاهی بخشی به جامعه را مهم عنوان کرد و گفت: آگاهی‌بخشی رسانه‌ها و میزان کیفیت اطلاع‌رسانی سطح اعتماد مردم به رسانه‌ها را افزایش داده و نظر‌سنجی‌های صورت گرفته گویای تحقق این اصل است.

وی ادامه داد: رسانه‌های داخلی، علماء دین و نخبگان ایران اسلامی در اوج آگاهی و شناخت کامل از حربه‌ها و دسیسه‌های دشمنان قرار دارند و در انتخابات این مسیر آگاهی‌بخشی را ادامه خواهند داد.

این مسئول انتظامی گفت: تصور دشمنان نظام بر این باور بود که با شروع زود هنگام تبلیغات انتخاباتی و با ایجاد جو نامناسب روانی در جامعه زودتر به نتیجه خواهند رسید که تیر آن‌ها به سنگ خورد.

و به میزان آمادگی و آگاهی مردم ایران در مقابله با حربه‌های دشمنان اشاره کرد و گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و آرامش کشور در آن زمان نشان از اقتدار کشور ایران اسلامی داشت و امسال نیز 38 درصد مشکلات در حوزه‌های مختلفی از جمله اغتشاشات، تجمع‌ها و دیگر مسائل کاهش داشته است.

سردار احمدی‌مقدم خاطر نشان کرد: با وجود برنامه‌ریزی و تمهیدات صورت گرفته در زمان انتخابات مشکل خاصی وجود ندارد و باید گفت اگر مسئولان خود با هم درگیر نشوند دشمن هیچ کاری نمی‌تواند بکند.

این مسئول اذعان کرد: پلیس 110 نیروی انتظامی امسال توانست رکورد حضور در صحنه را بهبود بخشد که با ارزیابی صورت گرفته 80 درصد مردم از عملکرد واحدهای پلیس 110 و زمان ورود به صحنه ابراز رضایت کردند که این نشان از عملکرد مناسب این واحد انتظامی است.

انتهای پیام/82011/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول