اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

استاندار کرمان خواستار شد

همکاری آموزش و پرورش برای برگزاری انتخابات پرشور

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان خواستار همکاری آموزش و پرورش استان کرمان با فرمانداران برای تامین نیرو، تجهیزات و فضا برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات شد.

همکاری آموزش و پرورش برای برگزاری انتخابات پرشور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار شامگاه چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمان در محل ستاد مرکزی اسکان مسافران نوروزی واقع در مدرسه مدرس شهر کرمان اظهار داشت: پایه و اساس کشور، جامعه و انسان کامل از آموزش و پرورش و با کمک خانواده‌ها شکل می‌گیرد.

وی بیان داشت: فعالیت‌های آموزش و پرورش استان کرمان در سال جاری قابل تقدیر است و شورای آموزش و پرورش در سال آینده باید جدی‌تر و با محتوای بیشتر با مشارکت همه‌جانبه و آمادگی کامل‌تر و مطالعه بیشتر برگزار شود.

نجار دریافت نظرات فرهنگیان و دانش‌آموزان از سوی شورای آموزش و پرورش را امری ضروری خواند و افزود: دانش‌آموزان در این شورا حضور یابند.

مقام عالی دولت در استان کرمان با اشاره به گسترش گردشگری در ایران طی سال‌های اخیر ابراز داشت: این صنعت موجب اشتغالزایی و گردش اقتصادی می‌شود.

نجار اسکان مسافران نوروزی در مدارس را کاری بزرگ خواند و تصریح کرد: اسکان مسافران در مدارس موجب شکل‌گیری مسافرت‌های ارزان می‌شود و موجب انسجام ملی است و اهداف نظام را محقق می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری دو انتخابات سال آینده در ایران ابراز داشت: برای نخستین باز انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت تجمیع برگزار می‌شود و نظارت بر این انتخابات به صورت جداگانه است.

نجار خواستار همکاری آموزش و پرورش استان کرمان با فرمانداران برای تامین نیرو، تجهیزات و فضا برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات شد.

وی بیان کرد: گروه‌های متفاوتی برای انتخابات اعلام موجودیت کردند و افرادی را هم دور خود جمع می‌کنند و تا به زمان برگزاری انتخابات برسید، فضا تا حدی مبهم و پیچیده است.

نجار با تاکید بر اینکه حضور کاندیداها در مراکز آموزشی و به ویژه دانشگاه‌ها باید به صورت برنامه‌ریزی شده باشد، ابراز داشت: در این زمینه باید دقت نظر صورت گیرد.

وی رعایت اخلاق انتخاباتی را مهم خواند و افزود: آموزش و پرورش در زمینه ترویج این امر مهم می‌تواند، نقش اساسی داشته باشد.

نجار با اشاره به اینکه بداخلاقی‌ها از جانب هیچ‌کس پذیرفته نیست، ابراز داشت: در انتخابات باید اخلاق و معنویت را پررنگ و نهادینه کنیم.

وی گفت: هر رأی، شلیک یک موشک دوربُرد به دشمنان است، لذا حضور گسترده مردم در انتخابات اهمیت زیادی دارد و هر چه تعداد آرا بیشتر باشد، عزت و اقتدار نظام هم افزایش می‌یابد.

نجار خاطر نشان کرد: استان کرمان در حال حاضر هم آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات را دارد و از هم‌اکنون باید برای ایجاد بستر مناسب و آرام بر اساس قانون برای برگزاری انتخابات تلاش کنیم.

وی اذعان داشت: در استان کرمان در زمینه هیچ یک از اقلام ضروری مردم با کمبود مواجه نیستیم و طی روزهای گذشته 18 هزار و 400 تن برنج و مقدار زیادی مرغ منجمد در این استان توزیع شده‌ که در تاریخ کرمان این میزان توزیع کالا بی‌نظیر است.  

انتهای پیام/80019/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول