اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چالدران:

وجود فضای رقابتی در انتخابات به نفع مردم است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چالدران گفت: وجود فضای رقابتی در انتخابات به نفع مردم است، ولی نباید با ایجاد برخی مسائل فضا را از انتخاباتی بودن دور کرد.

وجود فضای رقابتی در انتخابات به نفع مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران حجت الاسلام صفر یوسف‌زاده صبح امروز در جلسه شورای اداری چالدران که در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: کارگزاران نظام باید با روی خوش به مردم خدمت کنند، چرا که در اسلام نسبت به خوش رویی تاکید فراوان شده است.

وی با بیان اینکه در اسلام نسبت به خوش رویی مومنان تاکید شده است، تصریح کرد: این موضوع باید بیش از هر موضوع دیگری مد نظر کارگزاران نظام قرار گیرد.

یوسف‌زاده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مردم ایران اسلامی همواره در دفاع از ارزش‌های ایرانی و اسلامی ثابت قدم هستند، خاطرنشان کرد: دفاع از ارزش‌های اسلامی و ایرانی یکی از موضوعاتی است که مردم ایران اسلامی در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی مد نظر قرار داده‌اند و در این زمینه نیز به توفیقات قابل توجهی نیز رسیده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: با توجه به اینکه سال آینده برگزاری انتخابات را در ایران شاهد خواهیم بود، احتمال توطئه دشمنان نیز روز به روز بیشتر می‌شود.

یوسف‌زاده اظهار داشت: بر این اساس مردم باید هوشیاری و آگاهی خود را حفظ و در راستای تقویت باورهای دینی و اسلامی بیش‌تر گام بردارند.

وی افزود: با توکل به خداوند انتخابات سال 92 را نیز همچون دوره‌های گذشته با موفقیت برگزار می‌کنیم.

یوسف‌زاده ادامه داد: برای اینکه بتوانیم انتخاباتی به دور از هرگونه جنجال و مشکل داشته باشیم، لازم است ابتدا کاندیداها در فضای سالم و رقابتی فعالیت خود را آغاز کنند، چرا که در صورت عدم توجه آن‌ها به روحیه مردم ایران اسلامی و تمیز نگه داشتن فضای انتخاباتی، شاهد بروز مشکلات می‌شویم.

وی اعلام کرد: وجود فضای رقابتی در انتخابات به نفع مردم است، ولی نباید این فضا را به مسائلی که فضا را از انتخاباتی بودن دور می‌کند، آلوده کرد.

انتهای پیام/61001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول