اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات لرستان:

انتخابات ریاست جمهوری برای ما حساس و سرنوشت‌ساز است

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات لرستان گفت: انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران اسلامی برای کشور حساس و سرنوشت‌ساز است.

انتخابات ریاست جمهوری برای ما حساس و سرنوشت‌ساز است

به گزارش خبرگزاری فارس، در خرم‌آباد، تیمور سپهوند امشب در همایش فصلی ناظران شورای نگهبان استان لرستان که در سالن جهاد کشاورزی این استان برگزار شد، گفت:‌ ناظران شوراهای نگهبان دو تکلیف مهم دارند که باید به عنوان ناظر در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری آنها را مدنظر داشته باشند که این دو تکلیف مهم امانتداری و بی‌طرفی آنها است.

وی با اشاره به اینکه ما به هیچ عنوان مجاز نیستیم که به نفع یا علیه کسی فعالیت یا تبلیغی داشته باشیم، ادامه داد: باید تمام دقت خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم به کار بگیریم تا دشمنان داخلی و خارجی نتوانند مانند گذشته‌ها کوچکترین خطایی را از نحوه برگزاری به دست بیاورند.

سپهوند خطاب به ناظران شوراهای نگهبان گفت: شما حق حضور در جلسه نامزدهای انتخاباتی را ندارید؛ اما برخی از افراد که تعداد آنها هم کم است، می‌توانند در این جلسات حضور یابند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات لرستان گفت: ما باید منویات مقام معظم رهبری را در زمینه شورای نگهبان الگوی خود قرار دهیم.

سپهوند عنوان کرد: ناظران شوراهای نگهبان باید بصیرت لازم را در جریان‌های مختلف شناسایی و به آنها دست یابد.

وی گفت: یکی از برنامه‌های دفاتر نظارتی استان‌ها این است که همایش‌های فصلی و سالانه ناظران شوراهای نگهبان را برگزار و در زمینه دشمن‌شناسی و جریان‌شناسی ناظران را آشنا کنند.

سهپوند اضافه کرد: ‌انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌ جمهوری برای ما حساس و سرنوشت‌ساز است؛ چراکه دشمن روی این انتخابات برنامه‌ریزی کرده است.

وی اذعان داشت: باید زمینه حضور حداکثری مردم را به پای صندوق‌های رأی فراهم کنیم، چراکه این یک وظیفه است.

سپهوند در پایان ابراز داشت: با حضور حداکثری مردم و رفتار کاندیدها تمام توطئه‌های دشمنان نقش بر آب می‌شود.

انتهای پیام/2304/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول