اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانباز دفاع مقدس:

حفظ انقلاب در گرو توجه به ولایت است

خبرگزاری فارس: جانباز دوران دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی با اهدای خون شهدا و درایت امام راحل و مقام معظم رهبری به اینجا رسیده و اگر تمام توجه ما به ولایت فقیه باشد، هیچ اتفاقی برای ما پیش نمی‌آید.

حفظ انقلاب در گرو توجه به ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت سیداحمد فاطمی پیش از ظهر امروز آیین بزرگداشت شهدای شهرستان جیرفت اظهار داشت: افرادی برای برگشتن به مأوای اصلی خود از راه‌های میانبر استفاده می‌کنند تا سریعتر به هدف خود برسند، یکی از این گروه شهدا هستند، شهادت راهی است که رزمندگان از آن استفاده کردند و در راه خدا با بصیرت جهاد کردند.

فاطمی با بیان اینکه دوران جنگ برای ما نعمت بود، تصریح کرد: شهدا با شعور و درک واقعی از فرمول عبادت خالصانه برای رسیدن به خداوند، جایگاه اصلی بندگی و برگشت به ملکوت اعلی بهره بردند و فهمیدند که چه مسیری را و چگونه طی کنند، بهای این انقلاب عزیزترین افراد ما هستند، بسیجی امروز باید بسیجی دوران دفاع مقدس را بشناسد.

این جانباز دوران دفاع مقدس بیان کرد: این انقلاب با اهدای خون شهدا، درایت و مدیریت امام راحل و مقام معظم رهبری به اینجا رسیده است، اگر تمام توجه ما به ولایت فقیه باشد، هیچ اتفاقی برای ما پیش نمی‌آید، ما همه جا و همیشه وظیفه حمایت از نظام اسلامی را داریم، اگر کسی اشتباهی کرد، نباید خدمات نظام را نادیده بگیریم، کاستی‌ها و خدمات را با هم ببینیم.

فاطمی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی ایران دولت‌ها به واسطه ولایت فقیه حفظ شدند، افزود: شهدا با شناخت کافی از شهادت و اسلام حرکت کردند، مهم نیست هر کس چه می‌کند، مهم این است که ما تکلیف خود را انجام دهیم.

وی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بیمه خون شهدا و نفس رحمانی علمایی است که خیر و برکت این نظام هستند، قدرت امروز ما با حمایت خداوند متعال و توجهات ولی‌عصر(عج) است، اگر این قدرت به خدا وصل نباشد، قدرتی پوشالی است.

به گزارش فارس، آیین بزرگداشت شهدای شهرستان جیرفت با حضور تعدادی از جانبازان، ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان محلی و فرمانده سپاه ناحیه مقاومت جیرفت در هنرستان دخترانه صدیقه کبری (س) این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/80002/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول