اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روایت استاندار کهگیلویه و بویراحمد از خصوصیات اخلاقی حجت‌الاسلام ملک‌حسینی

ولایتمداری و خوشفکری دو خصیصه نماینده جدید ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از مقام معظم رهبری به دلیل انتخاب حجت‌الاسلام ملک‌حسینی به عنوان نماینده ولی‌فقیه در این استان، ولایتمداری و خوشفکری را دو خصیصه ملک‌حسینی عنوان کرد.

ولایتمداری و خوشفکری دو خصیصه نماینده جدید ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد

سیدحسین صابری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک انتخاب حجت‌الاسلام سید شرف‌الدین ملک‌حسینی به عنوان نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: حجت‌الاسلام ملک‌حسینی خلف شایسته آیت‌الله ملک‌حسینی به عنوان نماینده رهبر معظم انقلاب در این استان است.

وی با بیان خصوصیات اخلاقی نماینده جدید ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در همان روز نخستی که برای معارفه به استان وارد شدم، توفیق حضور پای منبر ایشان را داشتم و اگر یادتان باشد سخنان ایشان را به عنوان منشور مدیریتی در استان معرفی کردم، چراکه این موضوع را بسیار کامل و جامع تبیین کردند.

 

مسئول ارشد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در همان روزهای مراسم ارتحال آیت‌الله ملک‌حسینی به وضوح می‌دیدم که ایشان برای مردم چه احترامی قائل بود که یکی از ویژگی‌های برجسته این روحانی بزرگوار را می‌توان در ادب و متانت وی ذکر کرد.

صابری، یکی دیگر از خصوصیات شخصیتی حجت‌الاسلام ملک‌حسینی نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد را مسئولیت‌پذیری وی عنوان کرد و بیان داشت: در همین مدت به خوبی مشاهده کردم که ایشان در صحنه عمل، انسانی پای کار و متواضع در انجام امور است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه مهم‌ترین خصلت نماینده جدید ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد را ولایتمداری وی عنوان کرد و ابراز داشت: توفیق این را داشتم که بعد از فوت آیت‌الله ملک‌حسینی به همراه ایشان خدمت مقام معظم رهبری شرفیاب شویم و در آن‌جا به عینه دیدم که در مقابل ولایت چقدر متواضعانه رفتار کردند که در حرکات و گفتار ایشان ولایتمداری موج می‌زد.

صابری از اظهار لطف و محبت رهبری نسبت به وی سخن به میان آورد و گفت: مقام معظم رهبری از سجایای اخلاقی آیت‌الله ملک‌حسینی مطالب مهمی ایراد فرمودند که در نوع خود برای من بسیار جالب و شنیدنی بود که در همان جا ارادت من نسبت به این خانواده و ایشان چند برابر شد.

وی از درجات علمی حجت‌الاسلام ملک‌حسینی سخن به میان آورد و اذعان داشت: آن‌گونه که از برخی فضلای قم شخصاً شنیده‌ام؛ ایشان در علوم اسلامی فردی زبده و دارای سبک هستند که توانایی ادامه راه مرحوم والد خود در این زمینه برای تربیت عالمان دینی را دارند.

انتهای پیام/2571/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول