اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان:

عامل پیشرفت انقلاب اسلامی ایران ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: عامل پیشرفت انقلاب اسلامی ایران ولایت فقیه است.

عامل پیشرفت انقلاب اسلامی ایران ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدعلی‌پناه محمودی‌نیا در نشست فعالان مذهبی دشتستان اظهار داشت: در 33 سال گذشته دشمنان هر روز بر علیه این انقلاب دشمنی و توطئه کردند، اما به دلیل حضور ولایت فقیه در رأس نظام همه نقشه‌های آنان نقش بر آب شد، چرا که ولی فقیه احکام دین را اجرا می‌کند و اجرای احکام دین خود ضامن سعادت و رستگاری جامعه و عبور از مشکلات و تهدیدهاست.

وی افزود: در دوران انقلاب و پس از آن به خوبی اثبات شده که اصل مترقی ولایت فقیه ضامن سعادت و پیروزی ایران اسلامی است.

محمودی‌نیا، ولایت حضرت علی (ع) و به تبع آن ولایت فقیه را یک نعمت و امانت الهی عنوان کرد و بر ضرورت حفظ این امانت الهی تا ظهور حضرت مهدی (عج) تأکید کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان اضافه کرد: عامل پیشرفت انقلاب اسلامی ایران ولایت فقیه است و در دوران دفاع مقدس اگر این مهم نبود کسی به جبهه نمی‌رفت، طوری که بر اساس وصیتنامه 90 درصد شهدا، علت حضور آنان در جبهه حمایت از ولایت فقیه بوده است.

وی بیان داشت: 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و این پیروزی بزرگ با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و در سایه اصل مترقی ولایت فقیه حاصل شد و در ادامه رژیم ستمشاهی با آرای عمومی مردم سرنگون شد و نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشور مستقر شد.

محمودی‌نیا ادامه داد: تبعیت از ولایت حضرت علی (ع) رمز سعادت دنیوی و اخروی بشری است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: مراد از ولایت مطلقه فقیه جامع‌الشرایط این است که دین حنیف اسلام که آخرین دین آسمانی است و تا روز قیامت استمرار دارد؛ دین حکومت و اداره امور جامعه‌ است، بنابراین همه طبقات جامعه اسلامی ناگزیر از داشتن ولی امر و حاکم و رهبر هستند تا امت اسلامی را از شرّ دشمنان اسلام و مسلمین حفظ کنند.

مسئول تشکل‌های دینی دشتستان نیز با اشاره به تأکید امام خمینی (ره) بر پشتیبانی از ولایت فقیه تصریح کرد: سال‌ها طاغوت بر جامعه حاکم بود و هدف آنها تنها لذت‌گرایی، جمع مال و ثروت بود.

محمدجواد غلامحسین‌زاده اضافه کرد: رویدادهای اخیر در عرصه جهانی و ناآرامی در برخی از کشورها در نقاط مختلف سبب شده که مهم‌ترین دلیل ثبات و پایداری نظام مقدس اسلامی ایران، اصل ولایت فقیه و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و هوشیاری و بصیرت مردم باشد.

مسئول تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی دشتستان در پایان متذکر شد: ملت ایران نشان دادند که تمامی فشارهای اقتصادی و سیاسی نه تنها آنها را از اسلام و ولایت جدا نمی‌کند؛ بلکه اراده آنها را در پاسداری از نظام، اصل ولایت و آرمان‌های انقلاب مصمم‌تر و پایدارتر می‌کند.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول