اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مهدیشهر:

جایگاه ولایت فقیه در جامعه اسلامی تبیین شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه مهدیشهر خواستار تبیین هر چه بهتر و بیشتر جایگاه ولایت فقیه و رهبری در جامعه اسلامی شد و این امر را یکی از ضروریات امروز دانست.

جایگاه ولایت فقیه در جامعه اسلامی تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، حجت‏الاسلام محمد بارانی ظهر امروز در جمع مردم و مسئولان شهرستان مهدیشهر در سخنانی با اشاره به لزوم پاسداشت فرهنگ ولایت فقیه و رهبری در جامعه اسلامی ایران اظهار داشت: تبیین جایگاه رفیع رهبری که همواره در نظام اسلامی راهگشا و نجات‏دهنده کشور از طوفان‏ها و بلاهای مختلف بوده است، در برهه کنونی بیش از هر زمان دیگری ضروری به نظر می‏رسد.

وی بیان کرد: ولایت فقیه همواره محور وحدت و یکپارچگی در ایران اسلامی بوده است و به درستی که ولایت فقیه رکن رکین نظام اسلامی محسوب می‏شود.

امام جمعه مهدیشهر با اشاره به اینکه مهم‏ترین عامل پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی در طول سال‏های اخیر بدون شک ولایت فقیه و رهبری بوده است، اضافه کرد: تبعیت مردم از ولایت در کشور اسلامی ایران همواره ادامه داشته است و ملت ما بار دیگر در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان دادند که حامی و پشتیبان ولایت هستند.

هیچ چیزی ملت ایران را از رسیدن به آرمان‏هایش منصرف نمی‏کند

امام جمعه مهدیشهر گفت: مردم در سال‏های پس از پیروزی انقلاب اسلامی به همراه رهبری‏های مدبرانه و هوشمندانه ولی‏فقیه و رهبر فرزانه انقلاب به دشمنان ثابت کرده‏اند که هیچ چیزی آنها را از رسیدن به آرمان‏های والایشان منصرف نمی‏کند.

بارانی تاکید کرد: در برهه کنونی، لازم است تا هم‏چون سال‏های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی و اوایل انقلاب، مردم ، به خصوص آحاد جوانان را بیشتر با جایگاه ولایت فقیه و رهبری در جامعه اسلامی آشنا کنیم و به تبیین این اصل اساسی بپردازیم.

وی با تاکید بر اینکه اذهان عمومی در این زمینه باید بسیار بیشتر از گذشته روشن شود، ادامه داد: ضرورت دارد تا در برنامه‏های مختلف و مناسبت‏ها به گونه‏ای عمل شود که مردم بهتر اصل ولایت فقیه را بشناسند و جوانان نیز آگاه شوند که ولایت در طول سال‏های گذشته خدمات ارزشمندی را به مسلمین و جامعه ایرانی ارائه کرده است.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول