اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

ولایت فقیه عامل پیشرفت انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: برای تداوم موفقیت نظام همه باید حول محور ولایت تلاش و اهتمام کنیم، چراکه عامل پیشرفت انقلاب اسلامی ولایت فقیه است.

ولایت فقیه عامل پیشرفت انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام علی محمد لروند در خطبه‌های نماز جمعه به سالروز انفجار بمب در نماز جمعه تهران اشاره کرد و گفت: در این انفجار که توسط منافقان در 24 اسفند 63 و در نماز جمعه تهران صورت گرفت؛ 14 نفر شهید و 88 نفر مجروح شدند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری که امامت جمعه تهران را بر عهده داشتند، پس از انفجار بمب مجروح شدند، اما با صلابت و بدون هیچگونه تزلزل به ایراد خطبه‌های نماز جمعه پرداختند.

امام جمعه پلدختر خاطرنشان کرد: امروز استکبار جهانی با وجود گذشت سال‌ها از حادثه تلخ بمب‌گذاری نماز جمعه تهران نتوانست به اهداف شوم و پلید خود دست یابد.

لروند با بیان اینکه مردم پیرو ولایت و رهبری هستند، تصریح کرد: کشور ایران اسلامی به وجود نعمت رهبری و پشتوانه مردمی از سایر انقلاب‌های جهان متفاوت است.

خطیب نماز جمعه پلدختر، وجود مقام معظم رهبری برای ایران را نعمت بزرگی دانست و افزود: رهبری بعد ارتحال امام راحل با شجاعت و تدبیر خردمندانه توانستند با وجود انواع ترفندهای دشمنان در برابر استکبار جهانی بایستند.

وی بر تبیین جایگاه ولایت فقیه در جامعه تأکید کرد و گفت: همواره در نظام اسلامی تبیین این رکن رکین انقلاب راهگشا و نجات‌دهنده کشور از توطئه‌ها، طوفان‌ها و بلاهای مختلف بوده است.

امام جمعه پلدختر در پایان اذعان داشت: اطاعت از ولایت فقیه و حفظ وحدت مهم‌ترین رمز پیروزی و موفقیت نظام اسلامی است، چراکه سایه ولایت فقیه موجب می‌شود که دشمنان هیچ‌گاه نتوانند به دستاوردهای انقلاب و ارزش‌های اسلامی دست‌درازی کنند و کشور با وجود این نعمت هیچ گزندی نمی‌بیند.

انتهای پیام/2304/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول