اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان‌رضوی:

‌تبعیت از ولایت فقیه رمز موفقیت و اقتدار پلیس است

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خراسان‌رضوی گفت: ‌تبعیت از ولایت فقیه رمز موفقیت و اقتدار پلیس است.

‌تبعیت از ولایت فقیه رمز موفقیت و اقتدار پلیس است

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر حسینی عصر امروز در جلسه تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید فرماندهی انتظامی نیشابور در حسینیه سیدالشهدا(ع) افزود: خدمت به مردم ولایت‌مدار و میهن اسلامی لوح افتخار زرین و پشتوانه گرانسنگی است که خدمتگزاران نظام مقدس اسلامی به آن مفتخر هستند.

وی با اشاره به تبلیغات و توطئه‌های شوم علیه ملت ایران در زمینه‌های مختلف، بیان داشت: سربازی ولایت‌ مدال افتخار تبعیت از نیروی انتظامی است و تبعیت از ولایت فقیه رمز موفقیت و اقتدار پلیس است.

حسینی از زحمات چهار ساله حجت‌الاسلام قربان‌علی رحیم‌آبادی رئیس سابق عقیدتی سیاسی شهرستان تقدیر و حجت‌الاسلام هادی ایمانی‌نژاد را به‌عنوان رئیس جدید عقیدتی‌ سیاسی شهرستان معرفی کرد.

فرمانده انتظامی نیشابور نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده، افزود: بزرگترین ثمره انقلاب ولایت فقیه و عزت مسلمانان است و همه باید قدردان این نعمت باشیم.

سرهنگ محمد‌حسن امیری در این مراسم از زحمات 30 ساله سرهنگ جواد انجمن رئیس پلیس آگاهی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده بود تقدیر کرد و سرهنگ دوم سیدعلی‌اصغر حسینی‌مجد به‌عنوان رئیس پلیس جدید آگاهی منصوب شد. 

همچنین رئیس سابق عقیدتی‌ سیاسی انتظامی نیشابور، گفت: دشمن به‌دنبال گرفتن باورهای اعتقادی مردم ‌است.

حجت‌الاسلام قربان‌علی رحیم‌آبادی افزود: پرسنل انتظامی عاشق دین، مطیع ولایت و به دور از دستجات سیاسی هستند و به همین دلیل خود را برای خدمت به نظام اسلامی و مردم شریف به آب و آتش می‌زنند.

وی اظهار داشت: چیزی که نیرو را برای کار نگه داشته، دلبستگی به نظام اسلامی است و به‌خاطر همین جریان‌های فتنه و انحرافی، تاثیری در انگیزه‌های نیرو ندارد.

انتهای پیام/70009/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول