اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خراسان‎رضوی:

کتاب 70 پرسش و پاسخ پیرامون ولایت فقیه منتشر شد

خبرگزاری فارس: مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه خراسان رضوی گفت: کتاب 70 پرسش و پاسخ پیرامون ولایت فقیه منتشر شد.

کتاب 70 پرسش و پاسخ پیرامون ولایت فقیه منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‎الاسلام و‌المسلمین سید جعفر موسوی نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از رسالت‎های مهم حوزه‎های علمیه، فرهیختگان و دانشگاهیان امروز پاسخ به سؤالات و شبهات است چراکه امروز بیش از گذشته به تبیین اسلام ناب نیازمندیم.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب یکی از هجمه‎های دشمنان به طور شاخص ولایت فقیه بوده است و آن میزان که دشمنان برای تضعیف ولایت فقیه در رسانه‌هایشان کار می‎کنند به موضوعات دیگر حساس نیستند، زیرا جایگاه ولایت فقیه در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و جریانات سیاسی کاملاً مشهود است. 

وی با بیان اینکه امروز بیش از هر روز نیاز به تبیین و معرفی ولایت فقیه در جامعه اسلامی داریم، افزود: حوزه و دانشگاه باید تلاش کنند تا بیش از هر موضوعی جایگاه ولایت فقیه و نقش مؤثر آن در پیشبرد اهداف اسلام ناب را برای جامعه تبیین کنند.

موسوی‌نسب ادامه داد: اگر کسی این کتاب را مطالعه کند، به جواب سؤالاتی که در ذهنش درباره ولایت فقیه و حکومت اسلامی وجود دارد به راحتی دست پیدا می‎کند.

وی با اشاره به اینکه باید در زمینه ولایت فقیه برای همه سنین و اقشار کارهای بیشتری صورت گیرد، افزود: اکثر گرفتاری‌های ما برای این است که جایگاه امامت و ولایت فقیه را نتواسیتم در جامعه به خوبی تبیین کنیم، بنابراین نیاز است حوزه، دانشگاه و رسانه‎ها برای معرفی جایگاه ولایت فقیه در جامعه کار بیشتری انجام دهند.

نویسنده کتاب 70 پرسش و پاسخ پیرامون ولایت فقیه، درباره این کتاب گفت: از دوران غیبت کبری حضرت ولی عصر(عج) به دلیل اهمیت نقش ولایت فقیه توسط علما هر عصر کتاب‌های بسیار خوبی نوشته شده و بعد از انقلاب هم کتاب‌های بسیار خوب و قابل استفاده‎ای برای فرهیختگان در حوزه و دانشگاه نگاشته شده است. 

وی درباره این کتاب اظهار کرد: احساس کردم نسبت به سطح عموم جامعه، جوانان و نوجوانان نیاز به کتاب روان‎تری وجود دارد، بنابراین برخی از سؤالاتی که در جامعه مطرح بود در این کتاب به صورت روان عنوان شده است. 

کتاب «70 پرسش و پاسخ پیرامون ولایت فقیه به زبان ساده» به قلم حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجعفر موسوی نسب در 144 صفحه در قطع رقعی با تیراژ سه هزار جلد از سوی انتشارات وفایی منتشر شد.

انتهای پیام/70005/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول