اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زیرکوه:

دشمن برای حضور حداقلی مردم در انتخابات جریان‌سازی می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار زیرکوه بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: دشمن برای حضور حداقلی مردم در انتخابات فتنه‌انگیزی، جریان‌سازی و برنامه‌ریزی می‌کند.

دشمن برای حضور حداقلی مردم در انتخابات جریان‌سازی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرهاد فلاحتی ظهر امروز در شورای اداری شهرستان زیرکوه بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید و اظهار کرد: طراحی اهرم‌های فراوان توسط دشمنان و جریان‌سازی برای به چالش کشاندن نظام با حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب به جایی نرسیده و خنثی شده است.

حضور همیشگی ملت در صحنه ضامن بقای نظام اسلامی است

وی با اشاره به اینکه حضور هوشمندانه مردم همانند گذشته در برگزاری انتخابات ضامن بقای نظام اسلامی شده است، بر هوشیاری بالای مردم و مسئولان و حضور حداکثری آنان برای رفع توطئه‌های دشمنان تاکید کرد.

فرماندار زیرکوه گفت: تمامی شرایط برگزاری انتخابات سالم و باشکوه در شهرستان تازه تاسیس زیرکوه فراهم است.

فلاحتی خطاب به مدیران اجرایی شهرستان و با اشاره به قانون انتخابات خواستار آمادگی کامل امکانات و تجهیزات اداری و نیروی انسانی مورد نیاز به منظور برگزاری انتخابات شد و افزود: اولویت سال آینده فرمانداری برگزاری انتخابات باشکوه و حضور حداکثری مردم است که باید همه مسئولان همکاری لازم را داشته باشند.

تاکید بر آمادگی مسئولان برای پذیرایی از مسافران نوروزی

وی با بیان اینکه در آستانه فرا رسیدن سال نو و بهار طبیعت هستیم، تصریح کرد: تمامی مسئولان شهرستان در راستای پذیرایی و استقبال از مسافران نوروزی آمادگی لازم داشته باشند.

فرماندار زیرکوه اذعان داشت: شهرستان زیرکوه دارای شرایط فرهنگی بالایی است که با راه‌اندازی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن‌های فرهنگی هنری در این شهرستان شکل می‌گیرد.

 

این جلسه که همزمان با هفتمین روز از هفته منابع طبیعی در محل پارک منابع طبیعی زیرکوه برگزار شد، فرماندار زیرکوه بر توجه و ترویج فرهنگ منابع طبیعی و حفظ پوشش گیاهی و افزایش آن تاکید کرد.

فلاحتی ادامه داد: با برنامه‌ریزی مدون ضمن جلوگیری از تخریب عرصه‌های منابع طبیعی در راستای بازسازی آن تلاش کنیم.‌

انتهای پیام/69008/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول