اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در انتخابات پیش روی

ائمه جماعات مردم را به حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنند

خبرگزاری فارس: معاونت فرهنگی ولی‌فقیه در امور اهل ‌سنت هرمزگان گفت: ائمه جمعه باید در انتخابات پیش روی، مردم را به حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنند.

ائمه جماعات مردم را به حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنند

به گزارش  خبرگزاری فارس از هرمزگان حجت‌الاسلام روح‌الله صفری در گردهمایی روحانیون شیعه و سنی اظهار داشت:‌ هر کس بخواهد در زمینه تفرقه و جدایی و تضعیف وحدت در جامعه حرکتی انجام دهد مسلما هم‌راستا با خواسته‌های دشمن قدم برداشته و خائن به نظام و ملت است.

وی با اشاره به وظایف ائمه جمعه اهل‌سنت در خطبه‌های نماز جمعه گفت: ائمه جمعه باید خدماتی را که نظام و انقلاب به مردم ارزانی داشته تشریح کنند و در این زمینه به مردم آگاهی کامل داده شود.

معاونت فرهنگی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ادامه با اشاره به فرهنگ انتقاد در جامعه بیان کرد: فرهنگ انتقاد و انتقادپذیری در جامعه رو به پیشرفت است اما باید مواظب بود که خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنیم و این انتقادهای خیرخواهانه تبدیل به تخریب‌های دشمن شاد کن نشود بنابراین باید فضای انتقادها همراه با پیشنهادهای سازنده باشد.

وی با بیان اینکه خطبه‌های نماز جمعه جایگاه بیان سلایق شخصی نیست، اضافه کرد: باید ببینیم اگر پیامبر اکرم (ص) امروز در میان ما بودند چگونه رفتار می‌کردند و چه تدابیری را برای برقراری وحدت و استحکام جهان اسلام می‌اندیشیدند.

صفری با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری سال 92، افزود: ائمه جمعه باید در انتخابات پیش روی، مردم را به حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنند و به فرصت‌جویان اجازه تبلیغات کاندیدای خود در سنگر نماز جمعه را ندهند.

انتهای پیام/88004/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول