اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از هفت سال تعطیلی؛

انتخابات انجمن شعر و ادب گرگان برگزار شد

خبرگزاری فارس: دومین دوره انتخابات هیئت مدیره و بازرس انجمن شعر و ادب تالار فخرالدین اسعد گرگانی پس از هفت سال وقفه شامگاه دوشنبه در این تالار برگزار شد.

انتخابات انجمن شعر و ادب گرگان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در این انتخابات پنج نفر برای هیئت مدیره و یک نفر برای بازرسی این انجمن نامزد شده بودند. 

سهیل نصرتی، آذردخت ضیایی، سید حمید گلچوبیان، اسماعیل حمیدی و علی جهانگیری نامزدهای هیئت مدیره و محمد فرازجو نامزد بازرسی انجمن شعر و ادب گرگان بودند.

براساس این گزارش سهیل نصرتی با 63 رای، علی جهانگیری و آذردخت ضیایی هر یک با 48 رای به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و اسماعیل حمیدی با 24 رای و سید حمید گلچوبیان با 15 رای به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

همچنین محمد فرازجو با 53 رای به عنوان تنها نامزد بازرسی انجمن شعر و ادب گرگان از سوی اعضا انتخاب شد.

هیئت مدیره انجمن شعر و ادب تالار فخرالدین اسعد گرگانی پنج عضو شامل سه عضو اصلی و دو عضو علی‌البدل دارد که در این انتخابات پنج نفر برای عضویت در هیئت مدیره نامزد شدند.

علاوه بر این تعداد بازرس این انجمن دو نفر شامل یک بازرس اصلی و یک بازرس علی‌البدل است که فقط یک نفر برای بازرسی انجمن نامزد شد.

انجمن شعر و ادب تالار فخرالدین اسعد گرگانی سال 1384 فعالیت خود را شروع کرد و بعد از آن به مدت هفت سال به دلایل مختلف فعالیت آن با وقفه مواجه شد.

نظرات مختلفی در خصوص دلایل تعطیلی هفت ساله انجمن شعر و ادب تالار فخرالدین اسعد گرگانی وجود دارد. اعضای انجمن فوق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را عامل تعطیلی و اداره کل مزبور نیز نحوه عملکرد انجمن شعر و ادب را دلیل تعطیلی هفت ساله آن عنوان می‌کنند.

صرف نظر از برخی اظهارنظرها که تایید صحت آنها مشکل است دومین دوره انتخابات هیئت مدیره و بازرس انجمن شعر و ادب تالار فخرالدین اسعد گرگانی با حضور اعضای انجمن و رئیس اداره فرهنگی، مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار فوق برگزار شد.

انجمن شعر و ادب گرگان حدود 300 عضو دارد که 72 نفر در این انتخابات حضور داشتند.

انتهای پیام/83003/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول