اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آوج:

شهدا اساتید درس ایثار هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه آوج گفت: فرهنگ ایثار به معنای گذشت از جان و مال بوده و شهدای دفاع مقدس حقیقتاً با این اوصاف جزو فداکارترین افراد بوده و به همین سبب استادان راه ایثار ملقب شدند.

شهدا اساتید درس ایثار هستند

حجت‌الاسلام سید ضیاء‌الدین هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج با بیان اینکه شهدا در حقیقت الگوی مردانگی ملت ایران بوده و نیازی به برگزاری گرامیداشت‌های ما ندارند، اظهار داشت: امروز این ما هستیم که باید با بزرگداشت خون شهدا و پاسداشت یاد و خاطره آنان زمینه را برای رستگاری خویش فراهم کنیم؛ چراکه شهدا در راستای تعالی و خط اسلام ناب جهاد کرده و به شهادت رسیدند.

امام جمعه آوج افزود: ایران اسلامی امروز تمام پیشرفت‌های خویش را مدیون خون شهدا بوده و تمام ملت باید برای اشاعه فرهنگ جهاد و شهادت تلاش کنند.

وی، ترویج فرهنگ ایثار را مصداق بارز ترویج فرهنگ شهید دانست و تصریح کرد: در حقیقت شهدا با سرمایه‌گذاری معنوی، فرهنگ اسلامی را پاس داشته و از آن محافظت کردند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برخی ادعا را بر عمل در مسیر شهدا ترویج می‌دهند، ابراز داشت: فرهنگ ایثار به معنای گذشت از جان و مال بوده و شهدای دفاع مقدس نیز حقیقتاً با این اوصاف جزو فداکارترین افراد بوده و به همین سبب استادان راه ایثار ملقب شدند.

هاشمی، آمادگی همه‌جانبه برای مقابله با تهدیدات و همچنین زمان‌شناسی را مهم برشمرد و اذعان داشت: در فرهنگ ایثار، جان و مال در اختیار آرمان مورد نظر قرار گرفته و فدا می‌شود.

وی پیرامون ضرورت ترویج فرهنگ مقاومت در نسل جوان خاطرنشان کرد: اگر موفق به اشاعه این فرهنگ در بین جوانان شویم، مقابل دشمنان نیز مقاوم‌تر شده و توطئه‌های آنان ناکارآمد و ضعیف می‌شود.

انتهای پیام/77005/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول